Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Trolls 2: Världsturnén

Startat av gstone, 22 november 2019 kl. 10:39:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

#60
Citat från: Elios skrivet 30 mars 2020 kl. 10:13:26
Vem är Fluga Borg?^^

En sångare och jag tror även Youtuber.

Han var röäst i Ferdinad och Ralf röjer på netet innan.

Han var ju det bästa med nya Tjuren Fredniad filmen  ;D ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

#61
Citat från: gstone skrivet 30 mars 2020 kl. 10:51:39
En rappare och jag tror även Youtuber.

Han var röäst i Ferdinad och Ralf röjer på netet innan.

Han var ju det bästa med nya Tjuren Fredniad filmen  ;D ;D ;D

Nja, han är inte rappare främst, men han rappar kanske lite då och då. 

Citat från: Elios skrivet 30 mars 2020 kl. 10:13:26
Vem är Fluga Borg?^^

Han är ursprungligen tysk DJ och komiker som på senare tid medverkat en del olika filmer, varav de mest kända är Pitch Perfect 2 där han spelade Pieter, medlem i Das Sound Machine, och som gstone säger medverkade han även i Ferdinand och Ralf kraschar internet. Han har en egen YouTubekanal och har samarbetat med bland andra Smosh.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 mars 2020 kl. 11:19:36

Han är ursprungligen tysk DJ och komiker som på senare tid medverkat en del olika filmer, varav de mest kända är Pitch Perfect 2 där han spelade Pieter, medlem i Das Sound Machine, och som gstone säger medverkade han även i Ferdinand och Ralf kraschar internet. Han har en egen YouTubekanal och har samarbetat med bland andra Smosh.


Okej men han verkar ju populär.  :o 8)

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 mars 2020 kl. 14:03:37
Så det ser ut idag lär viruset gör inte göra slut på mänskligheten. Visst tror jag några kändisar är med i dubben, förhoppningsvis är Måns Zelmerlöw, Stor och Icona Pop tillbaka och även resten av dubbarna från den första filmen (Mimmi Sandén, Joakim Jennefors, o.s.v.)
   Sen är ju självklart frågan vilka som dubbar de nya karaktärerna, vi har ju hört Barb i trailern, men vem var det som dubbade henne där och kommer hon dubba henne i själva filmen? Vilka dubbar Sam Rockwell, Flula Borg, Anderson .Paak, George Clinton, Mary J. Blige, Kelly Clarkson, Kenan Thompson, Ozzy Osbourne, Ester Dean, o.s.v, är ju en annan fråga.

Efter som detta är en musikal hoppas jag att dessa roller dubbas på svenska av skådespelare med mycket bakgrund i Musikalteater vilket det finns rätt got om i Sverigeö.

Malmö , Uppsala Göteborg och Stockholm sätter alla upp en hel del musikaler och många av dom ser jag :D :D

Fakist när jag fyller år önskar jag mig biljetter till Cabaret och Funny Girl och även Disney's  Frozen(Frost). Men den är ju förstås i London ;D

Jag önskar mig också biljetter till Mary Poppins i London när flyer 23 om tre  veckor ! ;D

Prins Eward teatern i London visar Mary Poppins fram till Oktober !

Shown är baserad på orginal Disney filmen som hade Julie Andrews i huvudrollen och lånar även element från P.L.Travers böckerna !

Saturday Night Fever kommer också som Musikal i Stockhom i höst !! :D :D

Tänk upplysa er i fall någon är ett fan av 70s film med John Travolta  som musikal är baserad på ! :D :D

Jag önskar verkligen att Wicked satts upp i Sverige !! :'( ;D ;D

Förlåt för sidospåret ! :-[
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

JAG SER SÅ MYCKET FRAM EMOT Trolls 2: Världsturnén :D :D :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 19:41:39
JAG SER SÅ MYCKET FRAM EMOT Trolls 2: Världsturnén :D :D :D :D

Jo, det gör jag med. Du vet möjligtvis inte vem som dubbat Barb i trailern? Du har möjligtvis inga förslag till de olika nya rösterna, jag försöker sätta ihop en lista med vilka jag tycker hade passat i de olika rollerna egentligen, så några förslag?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 april 2020 kl. 19:45:39
Jo, det gör jag med. Du vet möjligtvis inte vem som dubbat Barb i trailern? Du har möjligtvis inga förslag till de olika nya rösterna, jag försöker sätta ihop en lista med vilka jag tycker hade passat i de olika rollerna egentligen, så några förslag?

LEDSEN kan inte hjälpa dig där :(

är nog bara folk på Eureotroll som vet :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 19:48:29
LEDSEN kan inte hjälpa dig där :(

är nog bara folk på Eureotroll som vet :(

Var det angående Barbs röst eller listan med gissningar jag sätter ihop? Ställde ju två frågor, ett svar utan hänvisning till vad som besvarats blir lite otydligt
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 april 2020 kl. 19:50:29
Var det angående Barbs röst eller listan med gissningar jag sätter ihop? Ställde ju två frågor, ett svar utan hänvisning till vad som besvarats blir lite otydligt

Det var Brabs röst.

ÄR HELT för den list ide !  ;D ;D ;D ;D

VORE bara KUL !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 19:53:35
Det var Brabs röst.

ÄR HELT för den list ide !  ;D ;D ;D ;D

VORE bara KUL !

Har du några förslag då?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 april 2020 kl. 20:50:41
Jaså? Låt höra


Aton Körberg som Biggie , Stor som Cooper , Jens Hultén som Guy Diamond , Måns Nathanaelson som Tiny Diamond ,Sven Angleflod som Kung Trollex Wiktoria som Delta Dawn,Bruno Mitsogiannis som Trollzar , Ralf Gyllenhammar som kung Thrash, Tobias Ahlsell som Riff , Isabel Adrian som Barb, Markus Pettersson som Chaz ,  Albin Flinkas  som Hickory, Viktor Åkerblom som Dickory,   ndreas Kundler som Kung Quincy och Frida Westerdahl som Drottning Essence.

Bytt två från originalet till valsom jag fördrar  :D ;)

Hoppas VERKLIGEN du inte tar illa upp  :-\ :-[ :-\


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 22:46:55

Aton Körberg som Biggie , Stor som Cooper , Jens Hultén som Guy Diamond , Måns Nathanaelson som Tiny Diamond ,Sven Angleflod som Kung Trollex Wiktoria som Delta Dawn,Bruno Mitsogiannis som Trollzar , Ralf Gyllenhammar som kung Thrash, Tobias Ahlsell som Riff , Isabel Adrian som Barb, Markus Pettersson som Chaz ,  Albin Flinkas  som Hickory, Viktor Åkerblom som Dickory,   ndreas Kundler som Kung Quincy och Frida Westerdahl som Drottning Essence.

Bytt två från originalet till valsom jag fördrar  :D ;)

Hoppas VERKLIGEN du inte tar illa upp  :-\ :-[ :-\


Nej då, tror bara inte att de byts ut, det vill jag inte heller, men du gör som du vill. Wiktoria har vi båda skrivit ner, Gyllenhammar tänkte jag också tills jag såg hur gammal karaktären såg ut att vara. Sen finns ju karaktären Prins D, Quincys och Essences son, vars röst skulle kunna göras av Dogge Doggelito.
Som Trollzart tänkte jag att Henrik Dorsin skulle kunna passa, han kan ju sjunga (även om karaktären kanske inte kommer att sjunga jätte mycket utifrån vad jag hört i albumet) och dessutom tror jag att han lätt skulle kunna prata med tysk brytning.
Måns Nathanaelson skulle nog faktiskt kunna funka rätt bra som Tiny Diamond.
Många av de nya som jag har skrivit ner i mitt dokument är jag lite osäker på, tack för din lista, jag ska kolla igenom min lista ett par gånger innan jag delar med mig av mina förslag.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 april 2020 kl. 22:59:31
Nej då, tror bara inte att de byts ut, det vill jag inte heller, men du gör som du vill. Wiktoria har vi båda skrivit ner, Gyllenhammar tänkte jag också tills jag såg hur gammal karaktären såg ut att vara. Sen finns ju karaktären Prins D, Quincys och Essences son, vars röst skulle kunna göras av Dogge Doggelito.
Som Trollzart tänkte jag att Henrik Dorsin skulle kunna passa, han kan ju sjunga (även om karaktären kanske inte kommer att sjunga jätte mycket utifrån vad jag hört i albumet) och dessutom tror jag att han lätt skulle kunna prata med tysk brytning.
Måns Nathanaelson skulle nog faktiskt kunna funka rätt bra som Tiny Diamond.
Många av de nya som jag har skrivit ner i mitt dokument är jag lite osäker på, tack för din lista, jag ska kolla igenom min lista ett par gånger innan jag delar med mig av mina förslag.

För Prins D tänke jag Magnus Borén , Han spelade Bert i Mary Poppins på scen

Christer Nerfont tyckte jag kunde spela Tresillo ledaren för Reggaeton Trollen. Han var Kubos röst i lejonkungen 2

Jag läste  också just att bandet Red Velvet spelar samtliga K Pop troll och att några sångare kalled  McElroy Brother gör rösten till Skyscraper vilket nu dom är ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.