Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Boomerang

Startat av TonyTonka, 30 juli 2010 kl. 10:38:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2023 kl. 02:09:11Det är inte så lätt att få fram URLer på titlar på Netflix för att kunna länka dit, men jag hoppas att den här länken ska funka:
https://www.netflix.com/title/70177043
Har du hamnat fel? Vi kan tyvärr inte hitta sidan

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 14 oktober 2023 kl. 12:48:38Har du hamnat fel? Vi kan tyvärr inte hitta sidan
Är du inloggad på Netflix? För mig fungerar länken om jag är inloggad med ett aktivt Netflix-konto, medan jag får samma meddelande om jag inte är inloggad.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2023 kl. 20:49:31Är du inloggad på Netflix? För mig fungerar länken om jag är inloggad med ett aktivt Netflix-konto, medan jag får samma meddelande om jag inte är inloggad.
Jag har inte Netflix så...