Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Saker ni har svårt att komma över?

Startat av Disneyfantasten, 7 november 2021 kl. 21:34:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D


gstone

Jag har svårt att komma över att Lill-Babs är död och inte kan komma till backa för Paddington In Peru( den tredje filmen) :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 juni 2023 kl. 19:01:46Jag har svårt att komma över att Lill-Babs är död och inte kan komma till backa för Paddington In Peru( den tredje filmen) :'( :'(
R.I.P Lill Babs :'(

gstone

Jag väldigt svårt att komma över att  My Peoples (även kallad Once in a Blue MoonElgin's PeoplesAngel and Her No Good Sister och A Few Good Ghosts) blev inställd till förmån för Lilla Kycklingen  :( :(

Jag är säker på att den filmen hade blivt mycket bättre än Lilla Kycklingen >:(  
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 12:20:48Jag väldigt svårt att komma över att  My Peoples (även kallad Once in a Blue Moon, Elgin's Peoples, Angel and Her No Good Sister och A Few Good Ghosts) blev inställd till förmån för Lilla Kycklingen :( :(

Jag är säker på att den filmen hade blivt mycket bättre än Lilla Kycklingen >:( 
Varför så många titlar?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.