Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Angående släktingar

Startat av Disneyfantasten, 4 augusti 2020 kl. 19:38:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:19:18
Farbror Joakim eller ska vi kalla honom Morbror Joakim är dock inte Kalles farbror utan hans morbror
Är du säker För om du är det så har hela mitt liv varit en lögn :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:26:46
Är du säker För om du är det så har hela mitt liv varit en lögn :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Enligt familjeträden gjorda av Don Rosa så är Joakim tyvärr inte Kalles farbror

Disneyfantasten

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:26:46
Är du säker För om du är det så har hela mitt liv varit en lögn :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ta det lungt, jag tror du överdriver om allt och tar illa vid dig för lätt!  ;) (förlåt, hoppas att du inte tar illa vid dig av detta)

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:28:37
Ta det lungt, jag tror du överdriver om allt och tar illa vid dig för lätt!  ;) (förlåt, hoppas att du inte tar illa vid dig av detta)
Jag är bara så chockad att jag alltid har haft fel :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:29:48
Jag är bara så chockad att jag alltid har haft fel :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ta det lugnt som Disneyfantasten säger så överdriver du det är ju ändå bara två ankor

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:31:36
Ta det lugnt som Disneyfantasten säger så överdriver du det är ju ändå bara två ankor

Det är inte bara det, han överdriver även om en sak angående Astrid Lindgren!  ;) (alltså det där med hästar, m.m.)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:34:17
Det är inte bara det, han överdriver även om en sak angående Astrid Lindgren!  ;) (alltså det där med hästar, m.m.)
Du menar det med att hästar inte äter gröt, Ja han överdriver absolut det är ju bara Pippi Långstrump

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:35:34
Du menar det med att hästar inte äter gröt, Ja han överdriver absolut det är ju bara Pippi Långstrump
Inte bara Pippi den elaka kvinnan skrev också Ronja Rövardotter som lurade mig hela mitt liv om att man kan hoppa för helvetesgap utan några som helst skador när jag prövade bröt jag min vänstra arm och mitt högra ben :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:38:22
Inte bara Pippi den elaka kvinnan skrev också Ronja Rövardotter som lurade mig hela mitt liv om att man kan hoppa för helvetesgap utan några som helst skador när jag prövade bröt jag min vänstra arm och mitt högra ben :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Adam, jag tror vi ska ta och återvända till ämnet

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:40:37
Adam, jag tror vi ska ta och återvända till ämnet
Okej då, Jag undrar Vilken koppling har Musse och Mimmi eftersom att de har samma efternamn?

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 augusti 2020 kl. 17:38:22
Inte bara Pippi den elaka kvinnan skrev också Ronja Rövardotter som lurade mig hela mitt liv om att man kan hoppa för helvetesgap utan några som helst skador när jag prövade bröt jag min vänstra arm och mitt högra ben :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Adam,bli int en Gstone Jr

Gustav Jonsson


Lilla My


Disneyfantasten

Enligt Sing Wiki (alltså, för filmen från 2016) ska Nana Noddleman vara Eddies mormor, men i den svenska dubbningen har jag för mig att hon omnämns som "farmor", så vad är hon egentligen?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 18:27:40
Enligt Sing Wiki (alltså, för filmen från 2016) ska Nana Noddleman vara Eddies mormor, men i den svenska dubbningen har jag för mig att hon omnämns som "farmor", så vad är hon egentligen?
Mormor, man ska inte lita på svenska dubbningar då översättaren oftast inte vet om det är Mormor eller Farmor och bara tar något av dem