Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disneys Mulan (live-action, 2020)

Startat av gstone, 5 oktober 2016 kl. 08:33:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Disney ska göra en spelfilm av Mulan den kommer att släppas den andra November 2018 och Rick Jaffa och Amanda Silver kommer hjälpa till med manus. Disney kommer att hålla ett upon casting call vilken betyder att vem som helst kan audition men du måste
var av kinesiskt påbråd

Om  Mushu är med hoppas jag att Eddie Murphy och gör rösten och om den dubbas till svenska hoppas jag att vi får höra Papa Dee i rollen igen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag undrar om det kommer att blir några djurförvandlingar eller att i en ny serie blir en drakkärlekshistoria där två drakar blir kära i varandra och jag undrar vilka fler drakar du känner till och jag vet att nattfasan och vitfasan blir ett vackert par till slut.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 18 januari 2020 kl. 19:20:40
jag undrar om det kommer att blir några djurförvandlingar eller att i en ny serie blir en drakkärlekshistoria där två drakar blir kära i varandra och jag undrar vilka fler drakar du känner till och jag vet att nattfasan och vitfasan blir ett vackert par till slut.

Vad har det här med ämnet att göra ❗️❓😡

Gör en ny tråd om drakar isället det är allmänt känt att Mushu inte näs är med den den här versionen så.

Så din post är HELT ORELATERADE  till ÄMNET ❗️❗️🤞
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag nu meddela med handkassan stor säkerhet att denna film INTE kommer dubbas.

Min lokal biograf har nämligen släppets sitt program för dom kommande två månaderna och alla visningar av Mulan är på Engelska och biografi där jag bor väljer nästan uteslutande t visas en film dubbade om det alarativet finns så med tanke på arr ingen av deras vissingar av Mulan är på svenska klara ställer för mig rätt säkert stt INGEN Svensk dubbning kommer göras av filmen ! i alla fall inte för biografer.  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

får jag föreslår några som skulle kunna dubbas som t ex anna isbäck,ole ornered,kanske papa dee,lizette pålsson,dick erikson,nina nilsson, anneli heed, steve kratz,sharon dyall,josefina hylen och nick aktinson och elina raeder och linda åslund.

Lilla My


TonyTonka

Citat från: Lilla My skrivet  4 februari 2020 kl. 17:28:13
Nej, ge den misshandlaren aldrig mer jobb i Sverige tack.

Men den som han misshandlade sa ju att hon inte blev misshandlad om jag minns rätt?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet  4 februari 2020 kl. 18:22:00
Men den som han misshandlade sa ju att hon inte blev misshandlad om jag minns rätt?  ???

Vad hände?^^

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  3 februari 2020 kl. 23:06:36
får jag föreslår några som skulle kunna dubbas som t ex anna isbäck,ole ornered,kanske papa dee,lizette pålsson,dick erikson,nina nilsson, anneli heed, steve kratz,sharon dyall,josefina hylen och nick aktinson och elina raeder och linda åslund.

Jag sa ju just nya Mulan INTE skulle dubbas ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

men du lovade att den nya skulle dubbas till svenska och jag hatar engelskt tal för då förstår man ju inte vad de säger och se till att de dubbas till svenska och nu är jag jättesuperduperarg på dig för att du inte gjorde det du skulle så ordna så att det blir svenskt tal på bio innan jag förvandlar dig till en gris tills du har ordnat upp allt eftersom jag är född i råttans år så det betyder att jag bestämmer nu och du kan inte bestämma över mig för jag är äldre än du din nöt. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  4 februari 2020 kl. 20:48:29
men du lovade att den nya skulle dubbas till svenska och jag hatar engelskt tal för då förstår man ju inte vad de säger och se till att de dubbas till svenska och nu är jag jättesuperduperarg på dig för att du inte gjorde det du skulle så ordna så att det blir svenskt tal på bio innan jag förvandlar dig till en gris tills du har ordnat upp allt eftersom jag är född i råttans år så det betyder att jag bestämmer nu och du kan inte bestämma över mig för jag är äldre än du din nöt. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Flera frågor, först: vad spelar det för roll om du är född i råttans år? Det har i princip ingen betydelse i de flesta länder. Dessutom, att de äldre bestämmer? Småbarnsfasoner.
Fråga två: om du nu är äldre än gstone, hur kommer det sig då att du inte förstår engelska? Kan du inte läsa heller? Nästan alla filmer är ju textade på bio, framför allt om de är på engelska.
Tredje och sista frågan: tror du på riktigt att vi på det här forumet kan göra något åt om en film dubbas eller ej?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My

Citat från: TonyTonka skrivet  4 februari 2020 kl. 18:22:00
Men den som han misshandlade sa ju att hon inte blev misshandlad om jag minns rätt?  ???

Kändisar har i flera flera år uppmärksammat Dee's uppförande på krog etc., han är en mansgris och riktigt vidrig mot kvinnor. Att kvinnan han misshandlade stod på hans sida under rättegången betyder inte att han inte misshandlade henne, speciellt eftersom han faktiskt fälldes för det. Hade det inte funnits bevis hade ingen utredning gjorts.

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet  4 februari 2020 kl. 21:57:04
Flera frågor, först: vad spelar det för roll om du är född i råttans år? Det har i princip ingen betydelse i de flesta länder. Dessutom, att de äldre bestämmer? Småbarnsfasoner.
Fråga två: om du nu är äldre än gstone, hur kommer det sig då att du inte förstår engelska? Kan du inte läsa heller? Nästan alla filmer är ju textade på bio, framför allt om de är på engelska.
Tredje och sista frågan: tror du på riktigt att vi på det här forumet kan göra något åt om en film dubbas eller ej?

Förstår inte ens vad hon skriver!?  ???

Elios

Citat från: Lilla My skrivet  4 februari 2020 kl. 22:26:00
Kändisar har i flera flera år uppmärksammat Dee's uppförande på krog etc., han är en mansgris och riktigt vidrig mot kvinnor. Att kvinnan han misshandlade stod på hans sida under rättegången betyder inte att han inte misshandlade henne, speciellt eftersom han faktiskt fälldes för det. Hade det inte funnits bevis hade ingen utredning gjorts.

Varför stod hon på hans sida om han misshandlade henne?  ::)