Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vilka har ni sett på bio?

Startat av Disneyfantasten, 2 januari 2018 kl. 17:04:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Dom nästa tre filmerna jag ska se på bio är
Trubbel
Antebellum
Trolls 2: Världsturnén
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

För första gången någonsin så har jag stämplat att jag kommer att se två DreamWorks-filmer på bio helt på egen hand; Trolls 2: Världsturnén och Croodarna 2: En Ny Tid, sedan kommer Disney-filmerna Själen och Raya och Den Sista Draken (den förstnämnda dock producerad av Pixar), vid det laget har jag tömt mitt Filmstaden-kort så att jag kanske kan se andra kommande filmer på Nordisk Film Bio istället...

Efter det kan jag på Nordisk Film Bio se de kommande Disney-filmerna Luca och Encanto (möjligen också Cruella om den dubbas)

Hey Arnold på svenska

Sista jag såg på bio är The Dark Knight.

För mig var filmen tråkig och sen dess har jag aldrig gått på bio.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Disneyfantasten

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 23 september 2020 kl. 22:00:31
Sista jag såg på bio är The Dark Knight.

För mig var filmen tråkig och sen dess har jag aldrig gått på bio.

När gick den på bio om man får fråga?

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten


Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 23 september 2020 kl. 22:00:31
Sista jag såg på bio är The Dark Knight.

För mig var filmen tråkig och sen dess har jag aldrig gått på bio.

Du är galen !!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 september 2020 kl. 21:52:50
För första gången någonsin så har jag stämplat att jag kommer att se två DreamWorks-filmer på bio helt på egen hand; Trolls 2: Världsturnén och Croodarna 2: En Ny Tid, sedan kommer Disney-filmerna Själen och Raya och Den Sista Draken (den förstnämnda dock producerad av Pixar), vid det laget har jag tömt mitt Filmstaden-kort så att jag kanske kan se andra kommande filmer på Nordisk Film Bio istället...

Efter det kan jag på Nordisk Film Bio se de kommande Disney-filmerna Luca och Encanto (möjligen också Cruella om den dubbas)

Det blev tyvärr ingen Själen eller Raya och Den Sista Draken på bio, men jag såg den förstnämnda på Disney+ på verksamheten för två veckor sedan och den andrenämnda idag, och jag tycker att båda var bra!  :)  i sommar så kommer jag också att se Luca på verksamheten!  :)

Men i sommar kommer jag att se åtminstone tre storfilmer på bio; Croodarna 2 En Ny Tid, Space Jam 2 A New Legacy och Spirit Vild och Fri, jag ska bara försöka hitta passande datum att se dem!  :) (när man inte kan se stora filmer från Disney & Pixar på bio så kan man nöja sig med att se filmer från DreamWorks och Warner Bros)

Hoppas att Encanto blir biovisad när den väl har premiär... (likaså Turning Red och Lightyear)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 juli 2021 kl. 21:25:53
Det blev tyvärr ingen Själen eller Raya och Den Sista Draken på bio, men jag såg den förstnämnda på Disney+ på verksamheten för två veckor sedan och den andrenämnda idag, och jag tycker att båda var bra!  :)  i sommar så kommer jag också att se Luca på verksamheten!  :)

Men i sommar kommer jag att se åtminstone tre storfilmer på bio; Croodarna 2 En Ny Tid, Space Jam 2 A New Legacy och Spirit Vild och Fri, jag ska bara försöka hitta passande datum att se dem!  :) (när man inte kan se stora filmer från Disney & Pixar på bio så kan man nöja sig med att se filmer från DreamWorks och Warner Bros)

Hoppas att Encanto blir biovisad när den väl har premiär... (likaså Turning Red och Lightyear)

Disney har officiellt gått ut och sagt att Turning Red kommer visas på bio.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Ja, nu var det ju ett tag sen jag senast skrev något i detta ämne, så nu tänker jag passa på att uppdatera med filmer som jag sett sen den 6 september. Den 12 september, om jag inte minns fel, var jag ju och kollade på Trolls 2, nån gång i början av oktober var jag och såg Palm Springs.

Därefter blev det ju ett flera månader långt avbrott innan jag gick och kollade på Godzilla vs Kong, följd två veckor senare av Sune - Uppdrag Midsommar innan jag veckan därefter gick på In The Heights med en kompis.

Nu i helgen planerar jag för att gå och kolla på Croodarna 2, men än är inget spikat.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 juli 2021 kl. 21:25:53
Det blev tyvärr ingen Själen eller Raya och Den Sista Draken på bio, men jag såg den förstnämnda på Disney+ på verksamheten för två veckor sedan och den andrenämnda idag, och jag tycker att båda var bra!  :)  i sommar så kommer jag också att se Luca på verksamheten!  :

Jag går också på verksamheten ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2021 kl. 21:48:11
Disney har officiellt gått ut och sagt att Turning Red kommer visas på bio.

Då får vi hoppas att det håller i sig...

gstone

Senast filmer jag såg på bio var  In The Heights  och på söndag ska jag se Croodarna 2.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Nu har jag varit på årets första biobesök, och den första bion överhuvudtaget sedan pandemin började - det blev Oscarsnominerade Minari, som jag gissar kommer sluta gå i Skellefteå närsomhelst...

Härnäst blir det nog Croodarna 2, som jag funderar på att gå och se redan imorgon...