Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Steffan Rudvall är jätte snäll 😁😁❤️❗️❗️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Daniel Hofverberg är också väldigt snäll ovh hjälpsam  :D
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag känner mig på gott humör och upplivad :D
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Steffan Rudvall

Idag har varit en fantastisk dag, Jag har varit så stolt då min son tog studenten idag. Hela familjen var där för att se hans utspring. Sedan har vi haft stor studentfest för att fira hans student men också belöna honom för hans höga betyg och merit för att plugga vidare.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juni 2024 kl. 18:29:31Idag har varit en fantastisk dag, Jag har varit så stolt då min son tog studenten idag. Hela familjen var där för att se hans utspring. Sedan har vi haft stor studentfest för att fira Hans student men också belöna honom för hans höga betyg och merit för att plugga vidare.
Grattis till honom, heter han Hans & kallas för Hasse? Förvånansvärt om han är döpt efter Hasse Jonsson

Marcusen

Citat från: MOA skrivet  5 juni 2024 kl. 18:38:02Grattis till honom, heter han Hans & kallas för Hasse? Förvånansvärt om han är döpt efter Hasse Jonsson
Han har skrivit fel det ska vara hans inte Hans

Lillefot

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juni 2024 kl. 18:29:31Idag har varit en fantastisk dag, Jag har varit så stolt då min son tog studenten idag. Hela familjen var där för att se hans utspring. Sedan har vi haft stor studentfest för att fira Hans student men också belöna honom för hans höga betyg och merit för att plugga vidare.
Väldigt kul att få höra, Steffan. Din son har all anledning att känna sig glad över att tagit sig hela vägen genom sin utbildning, under årens gång.

Önskar honom lycka till och att hans meriter låter honom ta sig vidare på hans livsväg dit han siktar. :)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet  5 juni 2024 kl. 18:41:09Väldigt kul att få höra, Steffan. Din son har all anledning att känna sig glad över att tagit sig hela vägen genom sin utbildning, under årens gång.

Önskar honom lycka till och att hans meriter låter honom ta sig vidare på hans livsväg dit han siktar. :)
Citat från: MOA skrivet  5 juni 2024 kl. 18:38:02Grattis till honom, heter han Hans & kallas för Hasse? Förvånansvärt om han är döpt efter Hasse Jonsson
Tack för de fina orden, en dag som denna är jag riktig stolt att vi alltid lärt våra barn att man ska kämpa hårt och inte ge upp.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juni 2024 kl. 18:58:45Tack för de fina orden, en dag som denna är jag riktig stolt att jag alltid lärt mina barn att man ska kämpa hårt och inte ge upp.
Fortsätt kämpa! Jag har inga meriter att ta mig någonstans, kämpar nu med att ta körkortet