Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

No good deed goes unpunished
No act of charity goes unresented
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!

gstone

Jag har en fakta bok som heter Disney Voice Actors: A Biographical Dictionary och jag älskar den  ;D

Det är en av mina favorit ike fiktiva böcker 📕 
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

gstone

That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

MOA

:D

MOA

Gillar att engelska personer skriver att Ed e perfekt castad i Ed, Edd & Eddy

BPS

Jag tror att jag snart kan ha fått tag i specialen Mewtwo Återkomsten med den svenska dubbningen. I Sverige har den bara givits ut på VHS och därför har det tagit mig mycket sökande men jag tror faktiskt att jag har hittat den nu.

Lillefot

Citat från: BPS skrivet 13 augusti 2023 kl. 22:27:28Jag tror att jag snart kan ha fått tag i specialen Mewtwo Återkomsten med den svenska dubbningen. I Sverige har den bara givits ut på VHS och därför har det tagit mig mycket sökande men jag tror faktiskt att jag har hittat den nu.
Om det stämmer så är det bland dem gladaste nyheter som har hörts på länge. :)

Själv gick den specialen helt förbi mig, så det vore kul att få se hur den följer upp från den första filmen, och med svenskt tal.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

BPS

Citat från: Lillefot skrivet 13 augusti 2023 kl. 22:44:30Om det stämmer så är det bland dem gladaste nyheter som har hörts på länge. :)

Själv gick den specialen helt förbi mig, så det vore kul att få se hur den följer upp från den första filmen, och med svenskt tal.
Det stämmer, den lär snart vara uppe på Internet Archive.

VideoCapture_VLC.jpg

Mathilda Gustafsson

Citat från: BPS skrivet 13 augusti 2023 kl. 22:51:23Det stämmer, imorgon bitti lär den vara uppe på Internet Archive.

VideoCapture_VLC.jpg
Otroligt! Den som varit som bortblåst

BPS

Citat från: BPS skrivet 13 augusti 2023 kl. 23:38:31Här kommer Pokémon - Mewtwo Återkomsten det är en tv-film/special som följer upp händelserna efter den första Pokémon filmen. I Sverige har den givits ut på VHS men inte på DVD.

https://archive.org/details/pokemon-mewtwo-aterkomsten

gstone

Vad trevilgt att Prince Mpedzisi och  Mary N´diaye börjat dubba  :D
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Zebastian

Citat från: Lillefot skrivet 13 augusti 2023 kl. 22:44:30Om det stämmer så är det bland dem gladaste nyheter som har hörts på länge. :)

Varför är den så ovanlig?

Lillefot

Citat från: Zebastian skrivet 15 augusti 2023 kl. 01:58:41Varför är den så ovanlig?

Citat från: BPS skrivet 13 augusti 2023 kl. 22:27:28Jag tror att jag snart kan ha fått tag i specialen Mewtwo Återkomsten med den svenska dubbningen. I Sverige har den bara givits ut på VHS och därför har det tagit mig mycket sökande men jag tror faktiskt att jag har hittat den nu.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Zebastian

Jag förstår attdet bara finns på VHS men varför är just den ovanlig? De andra Pokémon filmerna på VHS finns hela tiden i flera annonser på Tradera

gstone

En film som jag gillar mycket finns nu på HBO Max  :D
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!