Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 februari 2024 kl. 21:16:31Okej, vad är det som gör den dubbningen bra där? :)
2 av mina favorit VA medverkar

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 27 februari 2024 kl. 20:16:09Resa På Egen Risk är faktiskt rätt bra på norska, fråga varför om ni vill
Är inte det ett spel?

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 februari 2024 kl. 21:55:45Nils Vogt och Jan Erik Aune? ;)
YES! Det enda dåliga är ett en tjej har en vuxen mansröst :o

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 27 februari 2024 kl. 23:33:18YES! Det enda dåliga är ett en tjej har en vuxen mansröst :o
Det är verkligen ett tokigt casting val. :o ??? ::) Och småpojkar som brukar spelas av kvinnor funkar ju... Och detta, däremot? Ja, jag hajar inte, lol. 

Jag ser dock inga credits utav rösterna någonstans, så...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 februari 2024 kl. 00:18:57Det är verkligen ett tokigt casting val. :o ??? ::) Och småpojkar som brukar spelas av kvinnor funkar ju... Och detta, däremot? Ja, jag hajar inte, lol.

Jag ser dock inga credits utav rösterna någonstans, så...

https://www.youtube.com/watch?v=p_dmXvFPLmM

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Mina senaste videor går väldigt bra, bättre än förväntat

Lillefot

Äntligen har jag sett Insidan ut, och det är nog banne mig en av de mest kreativa filmerna som jag har sett i hela livet (och då jag har varit intresserad av psykologi sedan gymnasiet hjälpte det ännu mer).
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

Sångerna i Tom & Jerry - Kalle och Chokladfabriken är dubbade till svenka
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mathilda Gustafsson

Idag har jag officiellt blivit hustru och även officiellt fått en hustru.

Will Siv

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 mars 2024 kl. 20:14:48Idag har jag officiellt blivit hustru och även officiellt fått en hustru.
Får väl va först att gratulera  :D  

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 mars 2024 kl. 20:14:48Idag har jag officiellt blivit hustru och även officiellt fått en hustru.
Grattis till bisexuellt äktenskap

Steffan Rudvall

Stora gratulationer!
Citat från: MOA skrivet  5 mars 2024 kl. 21:10:34Grattis till bisexuellt äktenskap
Blir det det? Lesbiskt är det väl?