De verkar int va nå problem längre,de tar nog bara tid för videorna att bli modifierade
Det kan vara lite lurigt med Archive.org, upptäckte jag när jag laddade upp
Nalle Puh och årstiderna - om man laddar upp videor i något annat format än något som är spelbart via HTML5 över nätet (i mitt fall MPEG-2) så kommer man när uppladdningen är klar att på sidan med videon bara få ett meddelande om att videon inte är i ett streambart format utan att man måste ladda hem filen för att kunna se den. Det som då inte tydligt framgår är att Archive.org bakom kulisserna konverterar videon till H.264 för att den ska gå att streama - något som i mitt fall tog över en halvtimme.
När jag såg det meddelandet trodde jag att Archive.org inte konverterade någonting, så att jag satte på kodning med FFMPEG från MPEG-2 till H.264, för att sen ladda upp den nya filen istället så att det skulle bli streambart. Men precis när FFMPEG hade kodat klart, så hade också Archive.org gjort det automatiskt så att videon faktiskt gick att streama över nätet...
Men att den konverteringen pågår bakom kulisserna upplyses alltså inte om, eller åtminstone inte tydligt - det stod väl någon liten notis om att sidan uppdateras av någon process, men inget om att den processen faktiskt konverterar videon...