Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Lucky Luke - Insamlingstråd

Startat av Goliat, 16 juli 2022 kl. 17:20:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Säsong 1 är nu skickad, så nu är det upp till PBS hur han gör med dem nu. :)

BPS

Citat från: Goliat skrivet 17 augusti 2022 kl. 11:23:29Säsong 1 är nu skickad, så nu är det upp till PBS hur han gör med dem nu. :)
Just nu kan jag inte ladda ner dem då jag är på jobbet men ska göra det så fort som möjligt.

Goliat

Citat från: BPS skrivet 17 augusti 2022 kl. 13:44:18Just nu kan jag inte ladda ner dem då jag är på jobbet men ska göra det så fort som möjligt.
Toppen, då vet folket här som är lite exalterade.

Kommer du lägga upp de som saknas på dvd eller allt?

Goliat

En rolig uppdatering, lektordubben för säsong 2 är nu färdigsynkad! :D

BPS

Citat från: Goliat skrivet 18 augusti 2022 kl. 11:52:53En rolig uppdatering, lektordubben för säsong 2 är nu färdigsynkad! :D
Säsong 1 är nu även färdig bearbetad av archive.org.

https://archive.org/details/s-01-Lucky-Luke-svenskt-tal

Stort tack till dig Goliat som synkat in avsnitten, utan dig skulle denna uppladdning inte vara möjlig. Du är en riktig hjälte.

Lillefot

Citat från: BPS skrivet 19 augusti 2022 kl. 05:31:46Säsong 1 är nu även färdig bearbetad av archive.org.

https://archive.org/details/s-01-Lucky-Luke-svenskt-tal

Stort tack till dig Goliat som synkat in avsnitten, utan dig skulle denna uppladdning inte vara möjlig. Du är en riktig hjälte.
Vad trevligt, tack vare er kan dessa guldkorn bevaras.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

BPS

Citat från: Lillefot skrivet 19 augusti 2022 kl. 08:36:59Vad trevligt, tack vare er kan dessa guldkorn bevaras.
Tack vare Goliat, Jag har bara laddat upp.

Zebastian

Citat från: BPS skrivet 19 augusti 2022 kl. 05:31:46Säsong 1 är nu även färdig bearbetad av archive.org.

https://archive.org/details/s-01-Lucky-Luke-svenskt-tal

Stort tack till dig Goliat som synkat in avsnitten, utan dig skulle denna uppladdning inte vara möjlig. Du är en riktig hjälte.
Nu förstår jag varför du vill ha hjälp med att identifiera röster

BPS


Goliat

Citat från: BPS skrivet 20 augusti 2022 kl. 18:29:04Och nu håller den på att bearbetas av archive.org.

https://archive.org/details/s-02-lucky-luke-lektorsdubbning
Va roligt, kul att raritetet kan få bevaras.

Önskar jag hade kunnat få dela med mig av tv1000-dubben för säsong 1 också så den hade blivit ännu mer komplett. Men nu är det som det är.

BPS

Citat från: Goliat skrivet 20 augusti 2022 kl. 19:54:56Va roligt, kul att raritetet kan få bevaras.

Önskar jag hade kunnat få dela med mig av tv1000-dubben för säsong 1 också så den hade blivit ännu mer komplett. Men nu är det som det är.
Tyvärr är såna här samlare som vägrar dela med sig ett stort problem när man ska bevara media.

Men vi får i alla fall nöja oss med att vi lyckats bevara hela säsong 1 av Lucky Luke med svenskt tal.

Racnar

Kanske går att prata med den där personen som hade tv1000 dubbningen om man förklarar vad man ska göra med materialet så kanske den är villig att dela med sig. Eller så är det en sån som tycker att värdet sjunker om det är släpps ut och då är det ju svårt att övertyga dem.

Goliat

Citat från: Racnar skrivet 20 augusti 2022 kl. 20:00:53Kanske går att prata med den där personen som hade tv1000 dubbningen om man förklarar vad man ska göra med materialet så kanske den är villig att dela med sig. Eller så är det en sån som tycker att värdet sjunker om det är släpps ut och då är det ju svårt att övertyga dem.
Nej tyvärr. Kontakten finns inte kvar längre heller. Så det är kört med den källan. Det är om den dyker upp på annat håll, men mycket tveksam.

Men jag är nöjd med hela säsong 1 klar + lektordubben + filmerna med båda dubbarna. Det är inte illa med tanke på att vi saknade så mycket från början.

Mathilda Gustafsson

Hade den där personen ens tv1000 dubbning? Du sa ju att det bara var Skryt

Racnar

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 20 augusti 2022 kl. 20:19:40Hade den där personen ens tv1000 dubbning? Du sa ju att det bara var Skryt
Jag förstod det snarare som att personen skröt om att de hade tillgång till dubbningen.