Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Johan Lindell och Johan Lindqvist samma person?u

Startat av Elios, 17 december 2020 kl. 06:09:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Undrar om skådespelarna som står på hemsidan är samma person då Johan Lignell står på filmen om Katten Gustaf och om det i själva verket inte är Johan Lindqvist?  ???

MOA

Citat från: Elios skrivet 17 december 2020 kl. 06:09:49
Undrar om skådespelarna som står på hemsidan är samma person då Johan Lignell står på filmen om Katten Gustaf och om det i själva verket inte är Johan Lindqvist?  ???
Heter han Lindell eller Lignell?

Elios


Anders M Olsson

Citat från: Elios skrivet 18 december 2020 kl. 03:41:12
Lindell ska det vara. Jävla autokorrekt nu igen!  >:(

Så varför stänger du inte bara av autokorrekt istället för att svära över det?

Elios

Citat från: Anders M Olsson skrivet 18 december 2020 kl. 05:31:21
Så varför stänger du inte bara av autokorrekt istället för att svära över det?

Det är inte alltid så lätt så man tror ibland.
Och nu kan du snälla sluta vara otrevlig i varenda fråga eller sak jag skriver nuförtiden. Det börjar bli riktigt tröttsamt att du bara ska klaga på vad man gör hela tiden.  >:(

Elios

Nu undrar jag om detta kan vara samma person så åter nu till ämnet.


Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 17 december 2020 kl. 06:09:49
Undrar om skådespelarna som står på hemsidan är samma person då Johan Lindell står på filmen om Katten Gustaf och om det i själva verket inte är Johan Lindqvist?  ???
Jag tror inte att det är samma person. Johan Lindqvist har sedan 1999 när han tog över som Långben tills idag bara crediterats som Johan Lindqvist så varför skulle han plötsligt ha bytat namn och sedan byta tillbaka till Lindqvist?

Steffan Rudvall

Jag googlade lite och har kommit fram till att det är två helt olika personer Johan Lindell är en skådespelare född 1950.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 december 2020 kl. 23:52:27
Jag tror inte att det är samma person. Johan Lindqvist har sedan 1999 när han tog över som Långben tills idag bara crediterats som Johan Lindqvist så varför skulle han plötsligt ha bytat namn och sedan byta tillbaka till Lindqvist?

Då måste nog då Wikipedia ha fel som skrev han som en av rösterna i Katten Gustaf.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 december 2020 kl. 23:58:18
Jag googlade lite och har kommit fram till att det är två helt olika personer Johan Lindell är en skådespelare född 1950.

Hmm. Känns då som att man får kolla igenom den filmen då igen och se vad som kan stämma helt enkelt.  ???

gstone

Johan Lindell är bra på att dubba Seth Rogen.


Är Johan Lindell  med i Polarexpressen ?

Wikipedia säger i alla fall så ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.