Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Nickelodeon

Startat av Scoobydoofan1, 11 mars 2020 kl. 21:59:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 mars 2020 kl. 19:04:04
Du har rätt men Nickelodeon har också vissa bra serier dom jag nämnde innan, Disney har en stor mängd material som du säger, jag bara tycker också att dom borde vara som Disney och gå in i streaming service, vida dom klassiska serierna som gjorde Nickelodeon stor under tidigare 2000 talet jämfört med deras skräp som visas nu på tv. Till en vis punk så ser det ut som om Nickelodeon hamnar med back jämfört med Disney.

Nickelodeon saker kommer kunna Streamas i USA på Peacock från och med April.
https://en.wikipedia.org/wiki/Peacock_(streaming_service)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Samlaren

Jag tycker faktiskt att Nickeloodeon bör satsa på nytäknade och kanske köpa in lite anime och dubba. Jag föredrar att se all anime på japanska men jag tror att den svenska publiken skulle bli större om mer anime kom på svenska, finns ju en del serier som de kan börja med.

Alla 15 Precure serier, Mermaid Pichi Pichi och Tokyo Mew Mew, sedan finns mer serier som skulle kunna passa in på deras kanal.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2020 kl. 19:07:36
Nickelodeon saker kommer kunna Streamas i USA på Peacock från och med April.
https://en.wikipedia.org/wiki/Peacock_(streaming_service)
Betyder det att dom kommer att skapa sin egen streaming service?

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 mars 2020 kl. 19:11:44
Betyder det att dom kommer att skapa sin egen streaming service?

Tror tyvärr inte det ! Vet inte om du har nog mycket material för kunna uppehålla en sådan ärlig talat ??? ::) :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2020 kl. 19:14:51
Tror tyvärr inte det ! Vet inte om du har nog mycket material för kunna uppehålla en sådan ärlig talat ??? ::) :(
Jag skulle tro att dom har det till en viss punkt. Deras serier under 90 talet var grymma och var mer mörka jämfört med Disney vilket var mer barnvänligt. Den mörka serien är hej Arnold med hur den var seriös på ett bra sätt.

Finns det ens några tankar från dom att skapa sin egen streaming service? För att deras kanaler är bara fulla med den där fyrkantiga svampen och den deprimerande bläckfisken.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 mars 2020 kl. 19:17:44
Jag skulle tro att dom har det till en viss punkt. Deras serier under 90 talet var grymma och var mer mörka jämfört med Disney vilket var mer barnvänligt. Den mörka serien är hej Arnold med hur den var seriös på ett bra sätt.

Finns det ens några tankar från dom att skapa sin egen streaming service? För att deras kanaler är bara fulla med den där fyrkantiga svampen och den deprimerande bläckfisken.

hej Arnold  suger !

Jag gillar faktiskt  Svampbob Fyrkant
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2020 kl. 19:34:36
hej Arnold  suger !

Jag gillar faktiskt  Svampbob Fyrkant
Dom nya säsongerna av svampbob fyrkant är urusel, som Timmy, kosmo och Wanda, hej Arnold var en bra serie tycker jag.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 mars 2020 kl. 20:03:12
Dom nya säsongerna av svampbob fyrkant är urusel, som Timmy, kosmo och Wanda, hej Arnold var en bra serie tycker jag.

Jag tur inte att serien heter " Timmy, kosmo och Wanda" den  heter ju Farily Odd Prants.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2020 kl. 21:22:26
Jag tur inte att serien heter " Timmy, kosmo och Wanda" den  heter ju Farily Odd Prants.
Ok, men serien är urusel också, båda serierna har blivit som the Simpsons, fom har gåt för länge.

Samlaren

Vad skulle ni tycka om om de skulle börja dubba anime?

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 mars 2020 kl. 22:24:12
Ok, men serien är urusel också, båda serierna har blivit som the Simpsons, fom har gåt för länge.

NU BLIR JAG ARG ! FÖRSVINN FRÅN DENNA TRÅD !

ELLER HÅL KÄFT !! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

#41
Citat från: gstone skrivet 21 mars 2020 kl. 13:37:01
NU BLIR JAG ARG ! FÖRSVINN FRÅN DENNA TRÅD !

ELLER HÅL KÄFT !! >:(
innan du börjar med allt det där så vill jag bara fråga om du har sett dom nya avsnitten? Båda serierna visas runt klockan på Disney Chanel och Nickelodeon.

Elios

Citat från: gstone skrivet 21 mars 2020 kl. 13:37:01
NU BLIR JAG ARG ! FÖRSVINN FRÅN DENNA TRÅD !

ELLER HÅL KÄFT !! >:(

Tänk dig att heta Per och Mobil?^^

Scoobydoofan1

Citat från: Elios skrivet 21 mars 2020 kl. 14:37:22
Tänk dig att heta Per och Mobil?^^
Det enda jag skrev var att svampbob och Wanda, kosmo och Timmy blir sämre ju längre dom är på tv och att dom visas för mycket på Nickelodeon.

Elios

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 mars 2020 kl. 14:40:23
Det enda jag skrev var att svampbob och Wanda, kosmo och Timmy blir sämre ju längre dom är på tv och att dom visas för mycket på Nickelodeon.

För mig kommer dem alltid vara förknippad med Disney Channel.  :D ;D