Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Michael Blomqvist

Startat av Elios, 28 juni 2021 kl. 00:07:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Någon som vet mer om denna skådis som spelar Nasse och alla möjliga andra röster numera?^^

clara liljeberg

zephyr breeze,discord,herr shy,thorax och kungliga vakterna i my little pony vänskap är magisk.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 28 juni 2021 kl. 00:17:49
zephyr breeze,discord,herr shy,thorax och kungliga vakterna i my little pony vänskap är magisk.

Ytterligare.  ???

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

varför är du så sur hela tiden?du borde vara glad att det blev yttligare till fantasivarelserna i equestria.

Erika

Citat från: clara liljeberg skrivet 30 juni 2021 kl. 02:14:49
varför är du så sur hela tiden?du borde vara glad att det blev yttligare till fantasivarelserna i equestria.

Håller med, dessutom är Michael Blomqvist en mycket duktig sångare och dubbare som förvisso inte är så känd. Föredrar dock honom vilken dag som helst framför någon urtrist slit-och-släng-kändis.

MOA


Disneyfantasten

Jag gillar Michael Blomqvist, han är suverän som Ludde i Lady och Lufsen 2 Ludde På Äventyr och så tycker jag också att han är den näst bästa Nasse-rösten efter Jörgen Lantz! (och han är avsevärt bättre än Marie Isedal och Gunnel Fred vars insatser som Nasse man helst vill glömma)

Adam

Citat från: Erika skrivet 30 juni 2021 kl. 12:07:21
Håller med, dessutom är Michael Blomqvist en mycket duktig sångare och dubbare som förvisso inte är så känd. Föredrar dock honom vilken dag som helst framför någon urtrist slit-och-släng-kändis.
Varför han reagerade som han gjorde över clara är en lång historia, men jag vill helst låta saker och ting vara osagt. (så att det, för säkerhets skull, inte uppstår någe' nytt Internet-gräl!) 🤫🤫🤐
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Elios

Citat från: Adam skrivet 30 juni 2021 kl. 14:20:10
Varför han reagerade som han gjorde över clara är en lång historia, men jag vill helst låta saker och ting vara osagt. (så att det, för säkerhets skull, inte uppstår någe' nytt Internet-gräl!) 🤫🤫🤐

Oavsett vad så vill jag med lämna saker och ting bakom mig. Vill jättegärna ge folk en ny chans men att då hålla sig inom ramarna och att Clara håller sig inom ämnet så är det okej men nu ser jag faktiskt ingenting om att Michael Blomqvist (som faktiskt den här tråden handlar om) är med i My Little Pony som hon verkar gå in på.
Här snackar vi om Michael Blomqvist och inget annat. Om Clara nu vill snacka om My Little Pony så får hon ta det i en tråd med det isåfall.
Jag tänker inte heller gå in på gammalt groll och gorma över det utan fokusera framåt.
Clara får gättegärna skriva här men att då hålla sig till ämnet.
Men går man in på en massa saker om hur det går alldeles för långt som kommer jag sätta ner foten och säga ifrån på skarpen så är det bara.
Och om det är något som jag missuppfattat eller att ni bevisar mig ha fel någonting emot Clara eller att hon hållt sig till ämnet fast jag inte har trott det så är jag den första att sträcka ut min hand och be om ursäkt.  ::)

Erika

Citat från: Adam skrivet 30 juni 2021 kl. 14:20:10
Varför han reagerade som han gjorde över clara är en lång historia, men jag vill helst låta saker och ting vara osagt. (så att det, för säkerhets skull, inte uppstår någe' nytt Internet-gräl!) 🤫🤫🤐

Aha, du tänkte så. Vill dock minnas Gstone klagade på Michael Blomqvist (för denne inte är tillräckligt känd) i en annan tråd, därför trodde jag Gstones inlägg hade att göra med det. 

Disneyfantasten

Citat från: Erika skrivet 30 juni 2021 kl. 15:11:19
Aha, du tänkte så. Vill dock minnas Gstone klagade på Michael Blomqvist (för denne inte är tillräckligt känd) i en annan tråd, därför trodde jag Gstones inlägg hade att göra med det.

Det är det jag tror att det hade, jag kan den visan!

Erika

Citat från: Elios skrivet 30 juni 2021 kl. 15:09:39
Oavsett vad så vill jag med lämna saker och ting bakom mig. Vill jättegärna ge folk en ny chans men att då hålla sig inom ramarna och att Clara håller sig inom ämnet så är det okej men nu ser jag faktiskt ingenting om att Michael Blomqvist (som faktiskt den här tråden handlar om) är med i My Little Pony som hon verkar gå in på.
Här snackar vi om Michael Blomqvist och inget annat. Om Clara nu vill snacka om My Little Pony så får hon ta det i en tråd med det isåfall.
Jag tänker inte heller gå in på gammalt groll och gorma över det utan fokusera framåt.
Clara får gättegärna skriva här men att då hålla sig till ämnet.
Men går man in på en massa saker om hur det går alldeles för långt som kommer jag sätta ner foten och säga ifrån på skarpen så är det bara.
Och om det är något som jag missuppfattat eller att ni bevisar mig ha fel någonting emot Clara eller att hon hållt sig till ämnet fast jag inte har trott det så är jag den första att sträcka ut min hand och be om ursäkt.  ::)

Jag har knappt någon koll på My Little Pony - Friendship is Magic, men känner till att den höll på ett tag - det kan ju vara så Michael Blomqvist är med i senare avsnitt.

gstone

Jag gillar dubbare som är kända.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2021 kl. 15:24:43
Jag gillar dubbare som är kända.

Vi vet!  ;)

Kändisar, kändisar, kändisar, det är det enda du snackar om!