Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Själen (2020)

Startat av Disneyfantasten, 21 juni 2019 kl. 16:27:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

#30
Här är en svensk bioaffisch


Elios


Disneyfantasten


Disneyfantasten

Eftersom Superhjältarna 2 och Toy Story 4 visades i julaftonsprogrammet efter att redan ha varit utgivna så borde det nog inte vara helt ologiskt eller oväntat att även visa denna på julafton...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 april 2020 kl. 09:00:23
Eftersom Superhjältarna 2 och Toy Story 4 visades i julaftonsprogrammet efter att redan ha varit utgivna så borde det nog inte vara helt ologiskt eller oväntat att även visa denna på julafton...

Beror säkert helt på när den får premiär. Om den inte skjuts upp ytterligare någon månad.  ::)

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 12 april 2020 kl. 09:04:03
Beror säkert helt på när den får premiär. Om den inte skjuts upp ytterligare någon månad.  ::)

Jag tror inte att det finns så mycket till val än att visa den, den andra kommer dock med säkerhet att vara Raya och Den Sista Draken som har Sverigepremiär 3 januari...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 april 2020 kl. 09:05:11
Jag tror inte att det finns så mycket till val än att visa den, den andra kommer dock med säkerhet att vara Raya och Den Sista Draken som har Sverigepremiär 3 januari...

DET BER JAG TILL GOD att dom gör VORE HELT UNDERBART om dom visade ett klipp från Raya och Den Sista Draken  på julprogramt i December !!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Känns nästan som att denna kommer bli en snyftare (sorglig film). För det är ju också dom andra filmerna som Pete Docter regisserad (Monsters Inc, Upp och Insidan ut

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 april 2020 kl. 09:05:11
Jag tror inte att det finns så mycket till val än att visa den, den andra kommer dock med säkerhet att vara Raya och Den Sista Draken som har Sverigepremiär 3 januari...

Var den vanliga Disney då?^^

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 12 april 2020 kl. 17:43:46
Ja  :D

Härligt. Är lite så förvånad ändå på något sätt att denna kommer bara ca 3 månader efter Framåt.  :D ;D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 12 april 2020 kl. 20:22:57
Härligt. Är lite så förvånad ändå på något sätt att denna kommer bara ca 3 månader efter Framåt.  :D ;D

5 här i Sverige, nästan 6
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 12 april 2020 kl. 21:09:40
5 här i Sverige, nästan 6

Ja jo något sånt. Men var det inte med något sånt liknande också med både Insidan Ut och även Den gode dinosaurien?^^

gstone

JAG SER SÅ MYCKET FRAMEORT Raya och Den Sista Draken !!!

Jag kan knappt VÄNTA !!!!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 12 april 2020 kl. 21:48:03
JAG SER SÅ MYCKET FRAMEORT Raya och Den Sista Draken !!!

Jag kan knappt VÄNTA !!!!

Den blir rolig den med.  :D