Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney spelfilmer (Live Action)

Startat av moviefan, 10 mars 2017 kl. 16:09:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: FabulousSloth skrivet 23 augusti 2023 kl. 19:17:56Den enda live-remake:n jag vill se är Björnbröder.
Jag vill fortfarande se en live action remake av Atlantis och Treasure Planet - de är de enda jag kan tänka mig kan bli grymma som fan i live action! (Men då kommer väl Disney sabba dem på något annat sätt genom att lägga till eller dra ifrån eller ändra, som vanligt ::) )

FabulousSloth

Citat från: Lilla My skrivet 27 augusti 2023 kl. 17:01:59Jag vill fortfarande se en live action remake av Atlantis och Treasure Planet - de är de enda jag kan tänka mig kan bli grymma som fan i live action! (Men då kommer väl Disney sabba dem på något annat sätt genom att lägga till eller dra ifrån eller ändra, som vanligt ::) )
Båda låter intressant!
Profilbild av SundaysPlayzone.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Vilka låtar från dessa live action gillar ni ?  Jag gillar  Speechless från Aladdin, även Strong från Berättelsen om Askungen samt Evermore från Skönheten och Odjuret är mycket bra.   ;)

gstone

Första bild från Live Action Snövit kommer ut Mars 2025 nu :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2023 kl. 20:45:10Första bild från Live Action Snövit kommer ut Mars 2025 nu :'(
Animerade dvärgar, Disney måste lyssnat på alla som backlashade mot den första bilden

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2023 kl. 20:45:10Första bild från Live Action Snövit kommer ut Mars 2025 nu :'(
Den ser FRUKTANSVÄRD ut...

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 oktober 2023 kl. 23:33:03Animerade dvärgar, Disney måste lyssnat på alla som backlashade mot den första bilden
Jag är personligrm väldigt lättade över att dvärgarna ser ut som dom ska☺️👍
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag är väldigt nöjd med att det ser ut som dom tonade ner färg palten 😀🙏❤️❗️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2023 kl. 20:45:10Första bild från Live Action Snövit kommer ut Mars 2025 nu :'(
Nog bra flr att dvärgarna inte har bytts ut sm jag först misstänkte, men de ser jävligt uncanny ut... :o
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 28 oktober 2023 kl. 08:58:44Nog bra flr att dvärgarna inte har bytts ut sm jag först misstänkte, men de ser jävligt uncanny ut... :o
Det är ju en del av kritiken till filmen att de inte har anlitat riktiga kortvuxna skådespelare.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 28 oktober 2023 kl. 08:58:44Nog bra flr att dvärgarna inte har bytts ut sm jag först misstänkte, men de ser jävligt uncanny ut... :o
Dom ser ut som trädgårds tomtar 😄
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: Lillefot skrivet 28 oktober 2023 kl. 08:58:44Nog bra flr att dvärgarna inte har bytts ut sm jag först misstänkte, men de ser jävligt uncanny ut... :o
Ja, nog får man helt klart vissa Uncanny Valley-vibbar av bilden...

Men å andra sidan ska man inte dra för stora slutsatser av en bild, som sällan eller aldrig brukar vara representativ för en film som helhet - man gör nog klokt i att avvakta tills filmen kommer ut, så man kan dra mer rättvisa slutsatser.

Citat från: gstone skrivet 28 oktober 2023 kl. 09:53:04Filmen kan nog bli bra ändå.
Kanske, eller inte - den som lever får se...

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 oktober 2023 kl. 13:12:53Kanske, eller inte - den som lever får se...
Rachel Zegler lär göra ett riktigt bra jobb oavsett filmens kvalitet. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats