Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Live-action Tom och Jerry (2021)

Startat av Adam Larsson, 26 oktober 2020 kl. 01:58:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2021 kl. 22:05:48
Snälla radera den post ! :'( :'(

TIPSA inte folk om pirat sajter !!
Jag tipsar inte någon jag skrev ju till och med att jag råder dem att inte titta...
Det inlägget handlar inte om nyafilmer är moraliskt korrekt eller inte (Det är inte det då man inte alls stöttar produktionen) men inlägget handlar om att de på något sätt fått tag på dubbningar innan de släpps officiellt.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 maj 2021 kl. 22:09:23
Jag tipsar inte någon jag skrev ju till och med att jag råder dem att inte titta...
Det inlägget handlar inte om nyafilmer är moraliskt korrekt eller inte (Det är inte det då man inte alls stöttar produktionen) men inlägget handlar om att de på något sätt fått tag på dubbningar innan de släpps officiellt.
Vem skulle ens vilja se skämtet som kallas för film? Om man vill se en komedi så borde man se på en komedi, inte smörjan dom kallar tom och Jerry live action.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  8 maj 2021 kl. 00:26:21
Vem skulle ens vilja se skämtet som kallas för film? Om man vill se en komedi så borde man se på en komedi, inte smörjan dom kallar tom och Jerry live action.
Jag förstår dig men just nu diskuterar vi hur de har få tag på dubbningen innan den släpps officiellt.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 maj 2021 kl. 00:43:15
Jag förstår dig men just nu diskuterar vi hur de har få tag på dubbningen innan den släpps officiellt.

Är det inte lustigt att det, båda gångerna det hänt nu senast (först Scoob!, nu denna), varit filmer av Warner Bros. vars svenska dubbningar läckt i förväg? Även lite lustigt att de båda är baserade på gamla Hanna-Barbera-serier, eller?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet  8 maj 2021 kl. 01:04:33
Är det inte lustigt att det, båda gångerna det hänt nu senast (först Scoob!, nu denna), varit filmer av Warner Bros. vars svenska dubbningar läckt i förväg? Även lite lustigt att de båda är baserade på gamla Hanna-Barbera-serier, eller?
Man undrar ju hur och vem det är som läcker dessa det är väl bara Warner som borde ha ljudspåren.

Samlaren

Angënde Tom och jerry så¨kunde man se den i ngn timme på gbi Nordic har för mig att det var den och då¨fanbns den på svenska innan de tog bort den. Så ngn laddade väll ned ljudspåret då.

HBO har slarvat med visa filmer på sistonde....

Daniel Hofverberg

Citat från: Samlaren skrivet  8 maj 2021 kl. 09:52:49
Angënde Tom och jerry så¨kunde man se den i ngn timme på gbi Nordic har för mig att det var den och då¨fanbns den på svenska innan de tog bort den. Så ngn laddade väll ned ljudspåret då.

HBO har slarvat med visa filmer på sistonde....
Är jag inte felunderrättad tror jag bara det var på amerikanska HBO Max som den fanns tillgänglig under en kortare tid, och inte på svenska HBO Nordic. Och i USA borde den ju knappast ha haft svenskt tal.

E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 april 2021 kl. 12:36:15
Ingen aning - jag vet inte ens vem någon av dem är... ???
Pa, Daniel, Nebeyu och Njol är medlemmar i Panetoz ;)

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 maj 2021 kl. 16:45:43
Pa, Daniel, Nebeyu och Njol är medlemmar i Panetoz ;)
Det är ganska många kändisar med i den här dubbningen...

gstone

NÄR KAN JAG SE DENNA FIM PÅ BIO

Jag ska se denna film på bio  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall


Scoobydoofan1