Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vaiana (Moana) - Live-actionversion

Startat av gstone, 3 april 2023 kl. 19:42:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Har ni några casting idéer för den här filmen ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Thomas Kail som regisserade Hamilton ska regissera filmen.

Det måste väl btyda att detta blir en musikal som oeginalet ? :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Vore kul att se. Papa-Dee skulle kunna dubba då Mawui.  8)

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 30 maj 2023 kl. 23:56:54Vore kul att se. Papa-Dee skulle kunna dubba då Mawui.  8)
Har svårt att se att de skulle anlita honom. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 31 maj 2023 kl. 00:03:32Har svårt att se att de skulle anlita honom.

Eftersom han inte har dubbat på många år, har för mig att andra nämnt på forumet att han vittnades misshandlade en kvinna och därför inte fick jobba längre.

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 31 maj 2023 kl. 00:03:32Har svårt att se att de skulle anlita honom.
Vara bara min fantasi han dök upp spontant. Håller med man inte borde anställa en potentiell kvinnomisshandlare. Men jag gillade han när det begav sig. Hans röst var oemotståndlig då.  ::) ;D

gstone

Jag hoppas verkligen att den här filmen dubbas.

Jag som sagt väldigt lättade att live action versionen fortfarande verkar vara en musikal film  ;D

Det kanske finns hop för den här filmen ändå.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag är så gott som helt säger på att när dom rollsätter filmen kommer Disney uteslutande anlita maori skådespelare  :D

Eller i alla nästan helt uteslutande  ;)

Då kommer det nog bli många skådespelare som vi aldrig hört om.

Man får hoppas att dom verkligen väljer rätt till titelrollen!

Det vore väldigt kul om dem dubbades också.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2023 kl. 00:12:55Jag hoppas verkligen att den här filmen dubbas.

Jag som sagt väldigt lättade att live action versionen fortfarande verkar vara en musikal film  ;D

Det kanske finns hop för den här filmen ändå.
Men den har ju inte gjorts ännu.  :o

gstone

Citat från: Elios skrivet 31 maj 2023 kl. 00:21:44Men den har ju inte gjorts ännu.  :o
Regissören är känd för musikaler och dom letar efter en huvudrollens innehavare med en stark sångröst.

Det tyder väl ända på att det nog kommer bli en musikal ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2023 kl. 00:31:52Regissören är känd för musikaler och dom letar efter en huvudrollens innehavare med en stark sångröst.

Det tyder väl ända på att det nog kommer bli en musikal ;)
Jag menar att det har inte blivit officiellt upplagt ännu att den kommer men det lär den väl göra snart. Sen så har jag sagt i ett tidigare ämne om vad jag anser om att Disneyfilmer skulle vara musikaler. Orkar inte gå in på det mer nu men kan säga som så att jag, i mitt tycke, min personliga åsikt, tycker inte dom räknas som musikaler utan mer att dom har musikal och sång nummer i sig. Lite att dem med är av drama så eller action för man säger ju inte actionfilmen Mulan till exempel.  ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet 31 maj 2023 kl. 00:40:15Jag menar att det har inte blivit officiellt upplagt ännu att den kommer men det lär den väl göra snart. Sen så har jag sagt i ett tidigare ämne om vad jag anser om att Disneyfilmer skulle vara musikaler. Orkar inte gå in på det mer nu men kan säga som så att jag, i mitt tycke, min personliga åsikt, tycker inte dom räknas som musikaler utan mer att dom har musikal och sång nummer i sig. Lite att dem med är av drama så eller action för man säger ju inte actionfilmen Mulan till exempel.  ::)
Du får ha din åsikt  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios


gstone

Citat från: Elios skrivet 31 maj 2023 kl. 18:47:23Jodå. Menar mer hur jag resonerar.
Nu hänger jag inte rikigt med.

Du menar att dui nte ser Vaiana som en musikal ?

Jag förstå den åskit mer med Mulan meninte den här filmen
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2023 kl. 20:45:57Nu hänger jag inte rikigt med.

Du menar att dui nte ser Vaiana som en musikal ?

Jag förstå den åskit mer med Mulan meninte den här filmen
Jag menar med min åsikt att Disney filmer ser inte jag som musikaler.