Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Möjliga ersättare

Startat av Skokaka, 26 februari 2022 kl. 19:52:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Jag hoppas verkligen att Tom Kenny, Tara Strong och Jim Cummings kommer fortfarande and leva och göra röster, men om de någonsin dör, vem ska då spela SvampBob, Bubblan eller Nalle Puh? Det blir inte ens lika kul utan dom. :( Jag tycker att de är de bästa Amerikanska röstskådespelarna.

Hur som helst så hoppas jag i hela fall att folk i YouTube som härmar många karaktärer kan få chansen att göra röster. Speciellt Brock Baker, Anna Brisbin och Brian Hull. De kan härma nästan vem som helst. Jag vet inte direkt om de ska vara "ersättare" direkt av de som jag nämnde, men de borde vara med och spela in röster i filmer och serier.

Vad tycker ni, eller? Jag hoppas dock att dessa YouTubers kan göra röster när de andra fortfarande är i liv dock. :D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 februari 2022 kl. 19:52:40
Jag hoppas verkligen att Tom Kenny, Tara Strong och Jim Cummings kommer fortfarande and leva och göra röster, men om de någonsin dör, vem ska då spela SvampBob, Bubblan eller Nalle Puh? Det blir inte ens lika kul utan dom. :( Jag tycker att de är de bästa Amerikanska röstskådespelarna.

Hur som helst så hoppas jag i hela fall att folk i YouTube som härmar många karaktärer kan få chansen att göra röster. Speciellt Brock Baker, Anna Brisbin och Brian Hull. De kan härma nästan vem som helst. Jag vet inte direkt om de ska vara "ersättare" direkt av de som jag nämnde, men de borde vara med och spela in röster i filmer och serier.

Vad tycker ni, eller? Jag hoppas dock att dessa YouTubers kan göra röster när de andra fortfarande är i liv dock. :D
Tänk int så långt in i framtiden

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 februari 2022 kl. 23:31:05
Tänk int så långt in i framtiden

Är det för tidigt? Och jag upptäckte att jag sa "dubba" när jag skulle säga "göra röster" så jag ändrade det förrut.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 februari 2022 kl. 18:58:58
Är det för tidigt? Och jag upptäckte att jag sa "dubba" när jag skulle säga "göra röster" så jag ändrade det förrut.
Vet int hur gamla dessa skådespelare e men hoppas dom får leva länge till

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 27 februari 2022 kl. 19:26:07
Vet int hur gamla dessa skådespelare e men hoppas dom får leva länge till

Jag håller med. Och jag hoppas att YouTubers kan göra röster när skådespelarna fortfarande är vid liv.