Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Draktränaren 3

Startat av Elios, 25 november 2018 kl. 12:39:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 19 februari 2019 kl. 12:02:50
Någon som vet ifall vilka av rösterna i trailern som kommer vara med nu i trean.  ;D
Jag skulle gissa att nyare trailers lär ha autentiskt filmljud från den svenska dubbningen, så att det är samma röster i filmen som i trailerna. Men då nästan ingen sett filmen på svenska än är det ju svårt att vara säker.

Det verkar dock som att jag ska få se filmen imorgon - biografen i Skellefteå har erbjudit sig att visa filmen för mig. :) Så jag kan förhoppningsvis ge ett närmare besked imorgon.

Daniel Hofverberg

Nu är äntligen min recension på Draktränaren 3 klar. :)
http://www.dubbningshemsidan.se/recensioner/Draktranaren_3/

Och som svar på Elios fråga, så har alla trailers såvitt jag kan bedöma haft autentiskt filmljud från dubbningen med samma röster.

gstone

Jag tror Freddy Åsblolm hade varit ett perfekt val för svensk röst till Fiskfot Ingerman i Draktränare filmerna
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 november 2018 kl. 07:21:50
Tvåan är bra. Men inte ettan och jag inte rikigt säja varför.

Men jag tycker jag sett like mycket av förädre förstår inte barnet i animation och Hicuops röst är jobbig att lysnna på och filmen är för sött och sentminal. Den har för lite action och humor.

Tvåan har mer action. Är mindre gullig och mer spännade och pappa och son förstår varandra. Mamman är en cool karatär.

Menar du Hickes originalröst eller svenska röst?

Disneyfantasten

Jag såg filmen idag och tycker att den var bra.