Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

The Legend of Zelda (1989)

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 21:38:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Pixelklubben64 skrivet 22 december 2020 kl. 02:15:07
På ett sätt ja, stentrist.
Super Mario Super Show känns iallafall godis och färgglad, lite mer av bubblig känsla att varsomhelst kan hända.
Kul ändå i Zelda att försöka spotta alla bossar och mindre kända fiender som gästar.
Fast min favorit e förstås Kapten N

Sabelöga

Citat från: MOA skrivet 22 december 2020 kl. 10:35:21
Men!Den filmen har ingenting med Zelda & göra & dom låter int de minsta lika heller!
Mysteriet om herr Länk
Legenden om Link

;)
Houba !

MOA


Pixelklubben64

I tv-dubben som gick på Filmnet så står det att både Weisby och Raeder gjorde älvan Sprite.

Visste är det Louise Raeder i just detta bifogade klipp?

Erika


Pixelklubben64

Gött!
Kommer ge dig och andra som hjälpt till här ett extra TACK i poddavsnittet om Legenden om Link,
släpps i etern 27 december.. kl 21 :-)

Elios

Citat från: MOA skrivet 22 december 2020 kl. 10:35:21
Men!Den filmen har ingenting med Zelda & göra & dom låter int de minsta lika heller!
Jojojojojojojojoj!!!!!!

MOA

Citat från: Pixelklubben64 skrivet 23 december 2020 kl. 05:32:33
Gött!
Kommer ge dig och andra som hjälpt till här ett extra TACK i poddavsnittet om Legenden om Link,
släpps i etern 27 december.. kl 21 :-)
YES!Väntar ;D

Elios

Jag får nog ursäkta mig lite. Absolut är ju Zeldas Link och Herr Länk två helt vilt olika personer. Men det är däremot väldigt lätt att råka läsa lite fel med länk och link ibland.^^

Scoobydoofan1


MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 december 2020 kl. 00:54:24
Gör dom en serie om karaktären?
Link?Legenden Om Zelda var ett animerat program som sändes samtidigt som Super Mario Bros Super Show

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 24 december 2020 kl. 17:16:33
Link?Legenden Om Zelda var ett animerat program som sändes samtidigt som Super Mario Bros Super Show
Var den bra eller som mario serien?

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 december 2020 kl. 17:19:30
Var den bra eller som mario serien?
Som jag skrev tidigare e de sämre än Mario programmet

Elios

Citat från: MOA skrivet 24 december 2020 kl. 18:08:58
Som jag skrev tidigare e de sämre än Mario programmet

Tyckte att själva animeringen såg ut som ett riktigt skämt när jag såg det.  ::)

MOA

Citat från: Elios skrivet 24 december 2020 kl. 18:24:07
Tyckte att själva animeringen såg ut som ett riktigt skämt när jag såg det.  ::)
Ja men jag gillar de