Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Chadwick Boseman (1976-2020)

Startat av E, 29 augusti 2020 kl. 07:52:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Okej, kan vi återgå till ämnet nu...? Jag har inget emot att vi diskuterar Black Panther och vad som ska hända med Marvel-filmerna i den här tråden, men rasism i allmänhet är bättre att diskutera i andra trådar. :)

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 augusti 2020 kl. 08:18:21
Även om jag inte gillar Black Panther (har inte sett den, men iallafall), så var det ändå trist med tanke på att han bara blev 43...

Edit: Kände inte till honom förrän idag...

Men har du sätt Captain America 3: Civil War? och de två senaste Avengers?

Elios

Vem ska nu spela i Black Panther 2?  :-[

RIPD!  :'(

E

Citat från: TrondM skrivet 29 augusti 2020 kl. 14:56:22
Emnet er feil. Chadwick er født i 1976 (29. november), ikke 1977.
Har ändrat👍

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 29 augusti 2020 kl. 17:41:38
Vem ska nu spela i Black Panther 2?  :-[

RIPD!  :'(

Som sagt tror jag att manteln som Black Panther kommer ges till en annan karaktär.

Visste du att RIPD är en filmtitel?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Vet inte om detta hör till ämnet men Elizabeth Olsen (Scarlet Witch) har tydligen inaktiverat sin Instagram för hon har fått massa näthat bara för att hon inte skrivit nåt om Chadwick. Jag har hört att hon har lidit av ångest väldigt länge och när nån som hon känner dör kan hon få panikångest så det var nog därför hon inte uttalat sig om Chadwick

Vissa människor måste get a life och vara lite respektfulla >:( Dom borde väl förstå att hon är förkrossad

Erika


Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 29 augusti 2020 kl. 18:01:32
Vet inte om detta hör till ämnet men Elizabeth Olsen (Scarlet Witch) har tydligen inaktiverat sin Instagram för hon har fått massa näthat bara för att hon inte skrivit nåt om Chadwick. Jag har hört att hon har lidit av ångest väldigt länge och när nån som hon känner dör kan hon få panikångest så det var nog därför hon inte uttalat sig om Chadwick

Vissa människor måste get a life och vara lite respektfulla >:( Dom borde väl förstå att hon är förkrossad

Håller med fullständigt. Jag blir så äckligt jävla trött på folk som går på en så vacker och underbar och oskyldig kvinna.  >:(
Men vad skrev hon för någonting om honom?  ::)

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 29 augusti 2020 kl. 19:32:32
Håller med fullständigt. Jag blir så äckligt jävla trött på folk som går på en så vacker och underbar och oskyldig kvinna.  >:(
Men vad skrev hon för någonting om honom?  ::)

Som Erik sa, ingenting
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Citat från: Elios skrivet 29 augusti 2020 kl. 19:32:32
Håller med fullständigt. Jag blir så äckligt jävla trött på folk som går på en så vacker och underbar och oskyldig kvinna.  >:(
Men vad skrev hon för någonting om honom?  ::)
Jag sa ju att hon inte sagt nåt. Dom var sura för att hon inte uttalats sig om hans död. Jag sa ju det

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 29 augusti 2020 kl. 21:35:04
Jag sa ju att hon inte sagt nåt. Dom var sura för att hon inte uttalats sig om hans död. Jag sa ju det

Nej okej. Jävla kräk det finns som går dessutom på en så fin tjej som gör så att livet är värt att leva! ♥️♥️♥️♥️♥️🔥🔥🔥🔥🔥

MOA


Elios

Men har Elizabeth Olsen återaktiverat sitt konto för jag ser hon har en del konton vilket förstås de flesta är fanpages men jag vet inte riktigt vilken som kan vara den rätta dock!?  ::)

E

Citat från: Elios skrivet 30 augusti 2020 kl. 19:49:40
Men har Elizabeth Olsen återaktiverat sitt konto för jag ser hon har en del konton vilket förstås de flesta är fanpages men jag vet inte riktigt vilken som kan vara den rätta dock!?  ::)
Jag följer hennes riktiga konto men det är helt borta nu

Men nu får ni nog hålla oss till ämnet

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 30 augusti 2020 kl. 20:14:05
Jag följer hennes riktiga konto men det är helt borta nu

Men nu får ni nog hålla oss till ämnet

Tycker det är så jävla trist bara. Såg nu att du skrev ja att hon inte hade sagt nånting om hans död ja. Kom av mig lite där bara.  ???