Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tom & Jerry

Startat av Scoobydoofan1, 21 mars 2020 kl. 14:44:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 13 mars 2021 kl. 21:33:23
Såg på en trailer och tänkte direkt från början att den här idén var rent skräp och ingen poäng att se den, warner bros har sjunkit lägre och lägre, frågan är bara hur mer låg dom kan gå tills dom blir tvinga att börja om med att tillverka ny material som inre förstör det Hannah barbera har byggt up sen 40 talet.

Du gör mig galen >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 21 april 2021 kl. 21:35:20
Du gör mig galen >:(
Filmen var urusel och det finns ingen poäng att se på den heller, det var en katastrof film och en finansiell flopp, helt värdelöst, ingen poäng att se den. Det nya material Warner bros tillverkar är verkligen dålig för det mesta och bara slöseri och skräp. Från början så visade sig filmen vara en skräphög.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 april 2021 kl. 21:44:01
Filmen var urusel och det finns ingen poäng att se på den heller, det var en katastrof film och en finansiell flopp, helt värdelöst, ingen poäng att se den. Det nya material Warner bros tillverkar är verkligen dålig för det mesta och bara slöseri och skräp. Från början så visade sig filmen vara en skräphög.
Ja om Warner Bros skulle göra en bra animerad film ska dom definitivt göra en filmatisering av Arcane

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 22 april 2021 kl. 13:17:53
Ja om Warner Bros skulle göra en bra animerad film ska dom definitivt göra en filmatisering av Arcane
När var det sist warner bros gjorde en bra animerad film?

Simon Axelsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 april 2021 kl. 14:30:15
När var det sist warner bros gjorde en bra animerad film?

Tänker vi på filmer som kritikerna gillat? I så fall, 2019. Om en film är bra är ju dock subjektivt, så jag skulle lika gärna kunna säga förra året.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Scoobydoofan1

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 april 2021 kl. 14:39:46
Tänker vi på filmer som kritikerna gillat? I så fall, 2019. Om en film är bra är ju dock subjektivt, så jag skulle lika gärna kunna säga förra året.
Har ingen koll på vad warner bros håller på med.

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 april 2021 kl. 14:39:46
Tänker vi på filmer som kritikerna gillat? I så fall, 2019. Om en film är bra är ju dock subjektivt, så jag skulle lika gärna kunna säga förra året.
Vilken film var de då?

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 augusti 2020 kl. 22:18:12
Jag undrar hur fan de kom på en sån här dålig idé de måste ju fan ha tagit någonting.
Enkelt, gör vad resten av filmbranschen gör, Disney har gjort succé med deras filmer till en punkt men även dom är dåliga, warner bros gjorde Scooby doo live action 2002 och den och den filmen efter 2002 var bra jämfört med skräpet dom gör nu. Även the addams family filmer från 90 talet är bra jämfört med vad dom gör nu.

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 22 april 2021 kl. 15:32:17
Vilken film var de då?

2019 släppte de Lego-Filmen 2 som föll både kritiker och mig i smaken, förra året, Scoob! som inte direkt föll kritikerna i smaken men som jag ändå gillade.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Scoobydoofan1

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 april 2021 kl. 17:23:07
2019 släppte de Lego-Filmen 2 som föll både kritiker och mig i smaken, förra året, Scoob! som inte direkt föll kritikerna i smaken men som jag ändå gillade.
Scoob var en dålig film.

Simon Axelsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 april 2021 kl. 17:31:27
Scoob var en dålig film.

Det håller inte jag med om, om en film är bra eller dålig är ju som sagt något subjektivt.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 april 2021 kl. 17:37:58
Det håller inte jag med om, om en film är bra eller dålig är ju som sagt något subjektivt.

Vad är subjektiv?

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 april 2021 kl. 17:56:53
I detta fall: en personlig uppfattning.

Okej, så för att sammanfatta; "det är i mångt och mycket en smaksak, så något universalsvar lär man inte få"...

Scoobydoofan1

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 april 2021 kl. 17:37:58
Det håller inte jag med om, om en film är bra eller dålig är ju som sagt något subjektivt.
Den var 50/50, inte så bra men för det mesta då var den ganska.... eh.