Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Alice Sjöberg Brise live action

Startat av gstone, 25 november 2020 kl. 16:14:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Har Alice Sjöberg Brise gjord något skådespeleri i Live Action tv serier eller filmer( Alltså sådan som är gjorda i Sverige och inte dubbade ).

Har gjort någon teater ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 november 2020 kl. 16:14:22
Har Alice Sjöberg Brise gjord något skådespeleri i Live Action tv serier eller filmer( Alltså sådan som är gjorda i Sverige och inte dubbade ).

Har gjort någon teater ?
Ja vem e hon?

Daniel Hofverberg

Jag hittar en enda filmroll i en live-actionfilm som Alice Sjöberg Brise gjort - närmare bestämt den svenska kortfilmen Hjärtrud - kvinnan i ditt liv från 2008, som hennes mamma Eva Brise regisserade.

Dessutom har hon medverkat i operan Det gyllene skeppet från 2013 på Kungliga Operan i Stockholm.

Vet inte om hon medverkat i fler teatrar eller inte, men hon är ju bara 20 år gammal så det finns ju liksom tid till det senare...

Jag har inte sett någon av dessa nämnda verk, men däremot tycker jag Alice Sjöberg Brise är väldigt duktig som röstskådespelare i de mängder av roller hon hittills gjort. :)

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 november 2020 kl. 20:53:03
Jag hittar en enda filmroll i en live-actionfilm som Alice Sjöberg Brise gjort - närmare bestämt den svenska kortfilmen Hjärtrud - kvinnan i ditt liv från 2008, som hennes mamma Eva Brise regisserade.

Dessutom har hon medverkat i operan Det gyllene skeppet från 2013 på Kungliga Operan i Stockholm.

Vet inte om hon medverkat i fler teatrar eller inte, men hon är ju bara 20 år gammal så det finns ju liksom tid till det senare...

Jag har inte sett någon av dessa nämnda verk, men däremot tycker jag Alice Sjöberg Brise är väldigt duktig som röstskådespelare i de mängder av roller hon hittills gjort. :)

Bengt Sjöberg Brise är väl pappan antar jag.  ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 26 november 2020 kl. 05:21:18
Bengt Sjöberg Brise är väl pappan antar jag.  ;D
Nej, hennes pappa är Daniel Sjöberg; som ju bland annat regisserat en hel del dubbningar. :)

Och lillebror heter Knut Sjöberg Brise, som ju också varit med i en del dubbningar.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 november 2020 kl. 08:49:04
Nej, hennes pappa är Daniel Sjöberg; som ju bland annat regisserat en hel del dubbningar. :)

Och lillebror heter Knut Sjöberg Brise, som ju också varit med i en del dubbningar.

Jag har alltid anat att hon var Daniels dotter...

MOA

E Bengt Sjöberg Brise morfar?
Kom just på att hon e fel person

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 november 2020 kl. 08:49:04
Nej, hennes pappa är Daniel Sjöberg; som ju bland annat regisserat en hel del dubbningar. :)

Och lillebror heter Knut Sjöberg Brise, som ju också varit med i en del dubbningar.

Vart i min själ fick jag för mig att han hette Bengt!? Nåväl måste ha menat Knut Sjöberg Brise för jag tänkte ju på att han var ju med i Magi På Waverly Place-The Movie.  :o