Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Uppdateringar av creditlistor på Dubbningshemsidan

Startat av Disneyfantasten, 24 november 2022 kl. 21:58:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 mars 2024 kl. 02:45:54Det tog lite längre tid än beräknat, på grund av strulen med att lyckas att skriva av dubbcreditsen till Iwájú på Disney+ (då webbläsaren hänger sig stup i kvarten när man använder pausknappen lite för ofta på Disney+; eller åtminstone för mig...), men för en kvart sedan kom äntligen allting upp. :)
Tack så mycket  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

#421
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 februari 2024 kl. 22:37:33Okej, jag ska lägga till det när jag hinner. :)
Hejsan!

Jag kan även bekräfta att Jack Cutting var inblandad i omdubbningen av Askungen, Svärdet i Stenen, Robin Hood, Nalle Puh och Honungsträdet Nalle Puh och Den Stormiga Dagen och Pank och Fågelfri källor till allt detta är WILLDUBGURUs hemsida.  :)

Disneyfantasten

Jag ska nog göra ett nytt försök så småningom med KM Studio, genom att sända iväg ett nytt mail till dem och fråga om en film i taget, jag kommer att börja med Alice i Underlandet.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 februari 2024 kl. 16:49:10Jag har tyvärr inte fått svar från Disney Character Voices än, men har inte helt gett upp hoppet än...

 Hör jag inte av dem om ett par veckor, så provar jag att maila igen. :)
Hejsan! Hur har det gått?

Du kan iallafall lägga till Joakim Jennefors som Quasimodo och Odjuret eftersom han själv bekräftat det.  :) (sen nämnde du själv att du är säker på att Jan Modin spelar Burny Mattinson)

Sen utifrån crediteringarna av Sofia Källgren (Belle), Ellen Bergström (Raya), Wiktoria Johansson (Vaiana), Magnus Roosmann (Röjar-Ralf), Nassim Al Fakir (Olof), Sebastian Karlsson (Kristoffer), Hilda Henze (Judy Hopps), Jakob Stadell (Nick Wilde), Dominique Pålsson Wiklund (Rapunzel), Yamineth Dyall (Tiana), Johan Jern (Trofast & Baloo), Charlotte Ardai Jennefors (Ursula), Calle Carlswärd (Merlin), Morgan Alling (Carl), Christopher Wollter (Gaston), Ole Ornered (Butter) och Miller Morris (Pinocchio) så borde det rimligtvis innebära att det är dessa som de spelar, så lägg till dem också i listan när du ändå håller på. (samt Björn Andrésen som Ior då Erika bekräftat det, även Johan Hedenberg som Scar är bekräftad från många av oss, samt Dan Ekborg som Hades, Anders Öjebo som Timon, Jago och Peter Pan, Lizette Pålsson som Askungen, Joachim Bergström som Robin Hood, Urban Wrethagen som Lille John, Ole Ornered som Maui, Andreas Rothlin Svensson som Hattmakaren, Amy Deasismont som Intern, Kajsa Ernst som Flora, Lizette Pålsson som Magdalena)

(sen tycker jag som sagt att du ska lyssna på Ariels, Peter Pans, Timons och Jagos röster eftersom du känner igen Anders Öjebos och Mikaela Tidermark Nelsons röster)

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 mars 2024 kl. 23:50:41Jag ska nog göra ett nytt försök så småningom med KM Studio, genom att sända iväg ett nytt mail till dem och fråga om en film i taget, jag kommer att börja med Alice i Underlandet.
Okej, idag mailade jag KM Studio angående Alice i Underlandet, så jag hoppas att de kan ge mig ett utförligt svar.

gstone

Bored vi inte lägga all ny mer utförlig info om dubbningen av Simpsons filmen som TonyTonka fick från KM Studio ?

Den var ju väldigt komplette och det var föra våran ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2024 kl. 23:33:38Bored vi inte lägga all ny mer utförlig info om dubbningen av Simpsons filmen som TonyTonka fick från KM Studio ?

Den var ju väldigt komplette och det var föra våran ;)
Jag trodde redan att jag hade gjort det...? ???

Får kolla om jag glömde bort det, eller om jag bara missat att ladda upp den uppdaterade versionen...

gstone

Hur går det med Mavka: Skogens väktare Credits ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.