Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

The Fairly OddParents: Fairly Odder

Startat av gstone, 24 juli 2022 kl. 20:37:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det har kommit en live action spin off serier av  Fairly OddParents.  Som handlar om att Timmys Kusin får Cosmo och Wanda.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Fairly_OddParents:_Fairly_Odder

Den har inte kommit till sverige  än. Men jag tror att den kommer att komma och undrar vilka kommer göra rösterna till dom återkommande karaäterna i seriern

Jorgen von Strypgrepp kommer sanloligt spelas av  Adam Fietz.

Men vilka kommer spela Cosmo och Wanda ?

Johan Wilhelmsson och Gunilla Orvelius tror jag inte kommer tillbakaa.

Jag tror inte Johan Wilhelmsson  dubbar längre och  Gunilla Orvelius dubbar bara för KM:

Vilka spelar Cosmo och Wanda i Sun Studio A/Ss dubbning för det lär nog bli dom.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Vi får se om KM studio eller Eurotroll eller Iyuno Media Group får uppdraget. Majoriteten av skådespelare är frilansande dom dubbar viker studio som helst. Nickelodeon brukar anlita KM studio och Eurotroll och Iyuno Media Group. Om paramount beställt då blir det Iyuno Media Group eller Eurotroll eller KM studio eller Oscar harryson studio Soundhabits.