Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Kunde int skriva inlägg tidigare idag,fick bara samma meddelande varje gång

Adam L

Citat från: MOA skrivet 17 september 2022 kl. 13:51:15Kunde int skriva inlägg tidigare idag,fick bara samma meddelande varje gång
Jag kan inte ens logga in på forumet ibland av någon anledning

MOA

Citat från: Adam L skrivet 17 september 2022 kl. 14:44:08Jag kan inte ens logga in på forumet ibland av någon anledning
E de därför du e gäst nuförtiden?

Adam L

Citat från: MOA skrivet 17 september 2022 kl. 16:17:51E de därför du e gäst nuförtiden?
Ja ibland står det att sidan inte kunde hämtas eller något och ibland säger forumet att jag är en spammare men ibland kommer jag faktiskt in på och kan skriva som användare.

MOA

Citat från: Adam L skrivet 17 september 2022 kl. 16:22:14Ja ibland står det att sidan inte kunde hämtas eller något och ibland säger forumet att jag är en spammare men ibland kommer jag faktiskt in på och kan skriva som användare.
Könstigt

gstone

Jag vill gnäll på att tjejen jag var kär i slutade på den dagliga verksamheten där jag går.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 17 september 2022 kl. 18:03:47Jag vill gnäll på att tjejen jag var kär i slutade på den dagliga verksamheten där jag går.
Aj då, ledsen att höra. Men försök att se det från hennes perspektiv, hon kanske inte trivdes eller ville gå vidare i sitt liv till ett annat jobb.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 17 september 2022 kl. 18:26:46Aj då, ledsen att höra. Men försök att se det från hennes perspektiv, hon kanske inte trivdes eller ville gå vidare i sitt liv till ett annat jobb.
Hon är på ett bättre ställ nu :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag vil klaga på bodent där jag ska bo.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 17 september 2022 kl. 13:51:15Kunde int skriva inlägg tidigare idag,fick bara samma meddelande varje gång
Ja, tyvärr blev databasen korrupt efter att servern fick slut hårddiskutrymme i natt, vilket resulterade i att ingen kunde skriva inlägg eller logga ut. :(

Jag löste problemet med hårddiskutrymmet runt 03:00, efter att servern legat nere i ungefär en halvtimme. Men då hade jag inte en tanke på att sessionstabellen också blivit korrupt på grund av det, så det problemet löstes inte förrän runt 11-tiden i förmiddags.

Citat från: Adam L skrivet 17 september 2022 kl. 16:22:14Ja ibland står det att sidan inte kunde hämtas eller något och ibland säger forumet att jag är en spammare men ibland kommer jag faktiskt in på och kan skriva som användare.
Det låter inte bra. Kan du skicka PM eller e-post till mig, så att vi kan gå till botten med det? Möjligen kanske du har samma IP-adress som någon spammare en gång haft, så att din IP-adress därför finns med i Stop Forum Spam-databasen.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 september 2022 kl. 18:47:00Ja, tyvärr blev databasen korrupt efter att servern fick slut hårddiskutrymme i natt, vilket resulterade i att ingen kunde skriva inlägg eller logga ut. :(

De var jag också med om

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


TonyTonka

Jag vill gnälla på att sängen är så himla mycket skönare när man ska gå upp än när man ska gå och lägga sig. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet  7 oktober 2022 kl. 07:14:24Jag vill gnälla på att sängen är så himla mycket skönare när man ska gå upp än när man ska gå och lägga sig. xD
LoL ;D