Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

FN-Dagen

Startat av Elios, 24 oktober 2022 kl. 13:28:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Idag är det då den goda FN-Dagen. Vad tycker ni om det och firas hej vilt? Min gamla fritidsledares/församlingspedagogs dag då han heter Fredrik Nordin och han skojade alltid om att det var Fredrik Nordin Dagen!!!! 🤗🤗

Lillefot

Tycker inte det känns som något speciellt, även om FN självklart ska få uppmärksammas för sitt konstanta arbete.

Och jag har inte märkt av något annorlunda här pga det, här i Kista.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Elios

Citat från: Lillefot skrivet 24 oktober 2022 kl. 14:44:48Tycker inte det känns som något speciellt, även om FN självklart ska få uppmärksammas för sitt konstanta arbete.

Och jag har inte märkt av något annorlunda här pga det, här i Kista.
Va bor du i en Kista? 

Steffan Rudvall


Elios


Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 24 oktober 2022 kl. 20:41:25Skämt? Finns det en stad som heter kista?
Kista i Västerort...

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 oktober 2022 kl. 20:42:46Kista i Västerort...
Hur kan man döpa namn efter en sak där skatter är gömda!? ^^

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 24 oktober 2022 kl. 20:44:38Hur kan man döpa namn efter en sak där skatter är gömda!? ^^
Det uttalas inte som objektet kista.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 oktober 2022 kl. 20:46:01Det uttalas inte som objektet kista.
Förstod det. Ändå rätt underligt namn.  ??? ???

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran