Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Telefonsvare

Startat av MOA, 13 mars 2023 kl. 19:10:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Hur kan en person ringa till mig om jag inte kan ringa tillbaka?
Jag får samma meddelande varje gång:Personen du söker kan inte svara just nu, lämna ett meddelande, efter pipet.
Bisarrt

Lillefot

Är du säker på att det inte är för att de lägger på?
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

#2
Citat från: MOA skrivet 13 mars 2023 kl. 19:10:09Hur kan en person ringa till mig om jag inte kan ringa tillbaka?
Jag får samma meddelande varje gång:Personen du söker kan inte svara just nu, lämna ett meddelande, efter pipet.
Bisarrt
Det här kanske är ett dumt svar men kan det vara så att ni ringer till varandra samtidigt? Så att personen ringer dig och kommer till telefonsvarare eftersom att du ringer personen och också kommer till telefonsvarare...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 mars 2023 kl. 20:09:30Där kanske är ett dumt svar men kan det vara så att ni ringer till varandra samtidigt? Så att personen ringer dig och kommer till telefonsvarare eftersom att du ringer personen och också kommer till telefonsvarare...
Så kan de knappast va
De låter såhär:

https://www.youtube.com/shorts/WXgGLCY-YAk

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 13 mars 2023 kl. 19:10:09Hur kan en person ringa till mig om jag inte kan ringa tillbaka?
Jag får samma meddelande varje gång:Personen du söker kan inte svara just nu, lämna ett meddelande, efter pipet.
Bisarrt
Får du meddelandet direkt när du ringer, eller efter att det gått fram några signaler? Om det sker direkt och det är en mobiltelefon du ringer till, så betyder det vanligtvis att telefonen är avstängd. Det är också möjligt att personen ifråga redan pratar i telefon.

Om det händer efter några signaler betyder det vanligtvis att hen trycker av dig (d.v.s. trycker den röda knappen i en mobil).

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 mars 2023 kl. 20:46:03Får du meddelandet direkt när du ringer, eller efter att det gått fram några signaler? Om det sker direkt och det är en mobiltelefon du ringer till, så betyder det vanligtvis att telefonen är avstängd. Det är också möjligt att personen ifråga redan pratar i telefon.

Om det händer efter några signaler betyder det vanligtvis att hen trycker av dig (d.v.s. trycker den röda knappen i en mobil).
Lyckades få kontakt med personen via Messenger & han svarade konstigt

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 13 mars 2023 kl. 21:38:42Lyckades få kontakt med personen via Messenger & han svarade konstigt
Ett tips är att starta om telefonen om något sånt där händer igen.

Elios

Är det någon särskild du känner som du ska ringa till då?