Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios


moviefan


Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet  8 januari 2019 kl. 19:56:37
Ingen av dem har inga unika röster eller röster som sticker ut i dubbningssammanhang. Bara för att man "kan" sjunga och/eller är känd betyder inte det att man hör hemma i en dubbningsstudio.

Vem/vilka hade ni velat höra som Bimbittéerna istället då? (ifall de framträdde på film idag)

Disneyfantasten


Disneyfantasten


E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2019 kl. 18:53:57
Den filmen har jag aldrig hört talas om...
Det är en TV-serie som är gjord av den svenska animations-studion Happy Life som också skapat De 3 vännerna och Jerry, Creepschool, Sune och hans Värld och Pettson och Findus

Elios


Disneyfantasten


Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 januari 2019 kl. 09:25:12
För att jag tycker deras låtar är ganska barnsliga. Jag fastnar inte för deras låtar helt enkelt

Vem/vilka hade du velat höra som Bimbittéerna istället då? (ifall de hade framträtt på film idag)

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 januari 2019 kl. 20:34:02
Vem/vilka hade du velat höra som Bimbittéerna istället då? (ifall de hade framträtt på film idag)
Kanske dessa:

Anna Engh
Mikaela Tidermark
Jasmine Heikura

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 12 januari 2019 kl. 20:41:09
Kanske dessa:

Anna Engh
Mikaela Tidermark
Jasmine Heikura

Inga dåliga val, tror du att de också hade passat till Balkongflickorna ur "Aladdin"? (ifall de hade framträtt på film idag)

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  7 januari 2019 kl. 22:10:41
Finns det några kändisar (både USA och Sverige) som aldrig har dubbat men som ni tycker ska dubba nån gång


Jag tycker att dessa borde dubba nån gång:


Johan Rheborg
Leif GW Persson
Gina Dirawi
Bianca Ingrosso
Jacksepticeye (Youtuber)
Felix "Pewdiepie" Kjellberg (Youtuber)
Felix Nordh (mer känd som Felix Recenserar från Montefjanton)
Eric Saade
Peter Dalle
Helena Bergström
Mia Skäringer
Lisa Ajax
Laila Bagge
Anders Bagge

Jag vill bara tillägga att nu har Felix Nordh (recenserar) inte dubbat men han har gett ut sin röst till en reklam om hur vi ska kasta sopor osv.  ;D

E

Citat från: Elios skrivet 14 januari 2019 kl. 16:54:41
Jag vill bara tillägga att nu har Felix Nordh (recenserar) inte dubbat men han har gett ut sin röst till en reklam om hur vi ska kasta sopor osv.  ;D
Var finns den :o

E

#43
Kom på fler:

Orup
Tobbe Blom (visserligen har han dubbat i ett Spyro-spel men han har aldrig dubbat i en film eller serie)
Jack Nicholson
Russel Crowe
Pär Lernström
Ann Petrén
Christoffer Nordenrot
Hedda Stiernstedt
Per Morberg
Jarmo Mäkinen

Adam

Förutom Lasse Åberg så tycker jag även att Marko "Markoolio" Lehtosalo och Tobias G. Kronqvist borde dubba film någon gång.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘