Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Söker Svenskt Dubbade Serier!

Startat av Spindelmannen, 16 augusti 2019 kl. 02:15:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Spindelmannen

Hej Dubbningshemsidan! Jag har börjat samla efter svenskt dubb material och eftersom det inte finns så mycket på "marknaden" av det så frågar jag er! Finns det någon som kanske vill dela med er av det ni har? Det spelar ingen roll vilken serie eller film bara det är svenskt tal, och jag kanske kan hjälpa er om ni söker något! Skriv gärna ett pm om ni vill hjälpa mig med samlingen!

// Charlie

Hey Arnold på svenska

Citat från: Spindelmannen skrivet 16 augusti 2019 kl. 02:15:44
Hej Dubbningshemsidan! Jag har börjat samla efter svenskt dubb material och eftersom det inte finns så mycket på "marknaden" av det så frågar jag er! Finns det någon som kanske vill dela med er av det ni har? Det spelar ingen roll vilken serie eller film bara det är svenskt tal, och jag kanske kan hjälpa er om ni söker något! Skriv gärna ett pm om ni vill hjälpa mig med samlingen!

// Charlie

Jag själv undrar vart du tagit vägen för jag vill så gärna veta vilka fler avsnitt har du från Hey Arnold som en lista eller nåt.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048