Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disneys live-action Herkules

Startat av Steffan Rudvall, 3 maj 2020 kl. 21:34:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Jag tycker oftast att de är okej men originalen är ju alltid bättre

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2020 kl. 21:34:01
Disney ska göra en live-action remake av Herkules

https://www.nzherald.co.nz/entertainment/news/article.cfm?c_id=1501119&objectid=12329070

Det börjar gå för långt med alla dessa remakes Disney borde satsa på mer nya och kreativa filmer istället för att göra om gamla klassiker
Problemet är dom skapar inte så mycket nytt längre. Jag har get up på Disney om man räknar efter 2007, som jag så med Scooby doo visa mig dom gamla och glöm dom nya serierna och filmerna. Dom saknar stil och originalitet. Samma sak om man tänker på vad meddelandet är dom försöker visa till oss som ser på deras nya mediaprodukter.

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2020 kl. 21:46:31
Ja, man vet aldrig med dem...  :(

Nu är det AristoCats, Bernard och Bianca, Micke och Molle, Mästerdetektiven Basil Mus, Pocahontas, Tarzan, Kejsarens Nya Stil, Atlantis, Skattkammarplaneten och Björnbröder som är ospikade...

Vanligtvis känns det så att ju nyare en film är desto mer onödigt känns det med en remake...

Även Trassel kommer att få en spelfilm med namnet Rapunzel... (i värsta fall kanske det händer även Prinsessan och Grodan, Frost och Vaiana)

Nåja, hellre Herkules en en CGI-remake med Robin Hood... (som det annonserades om under denna påsk)
Även Bernard och Bianca? CGI animerade möss som lejonkungen? Nej tack låt klassiken vara en klassiker.

Disneyfantasten

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  4 maj 2020 kl. 19:16:24
Även Bernard och Bianca? CGI animerade möss som lejonkungen? Nej tack låt klassiken vara en klassiker.

Jag håller med dig till 100%!

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 maj 2020 kl. 19:18:18
Jag håller med dig till 100%!
Jag ska säga det här med tanken på vad Disney har gjort..... ryser av skräck så kommer dom att bli.... ugh..... plus hur ska dom hitta så bra röstskådespelare för karaktärerna på svenska? Dom som spelade in sina röster för dom 2 filmerna Bernard & Bianca är jättebra på svenska, samma sak med lejonkungen. Tyckte att dom nya rösterna på svenska för live action var urusel, speciellt Timon och pumba.

gstone

#21
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  4 maj 2020 kl. 19:22:37
Jag ska säga det här med tanken på vad Disney har gjort..... ryser av skräck så kommer dom att bli.... ugh..... plus hur ska dom hitta så bra röstskådespelare för karaktärerna på svenska? Dom som spelade in sina röster för dom 2 filmerna Bernard & Bianca är jättebra på svenska, samma sak med lejonkungen. Tyckte att dom nya rösterna på svenska för live action var urusel, speciellt Timon och pumba.

DU ÄR JÄTTE DUM !!!!!! >:(

Edit: Vad har vi sagt om personangrepp på forumet...? Och likaså en massa upprepade smileys... /Daniel
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  4 maj 2020 kl. 19:22:37
Jag ska säga det här med tanken på vad Disney har gjort..... ryser av skräck så kommer dom att bli.... ugh..... plus hur ska dom hitta så bra röstskådespelare för karaktärerna på svenska? Dom som spelade in sina röster för dom 2 filmerna Bernard & Bianca är jättebra på svenska, samma sak med lejonkungen. Tyckte att dom nya rösterna på svenska för live action var urusel, speciellt Timon och pumba.

Nya Timon och pumba var JÄTTE BRA PÅ SVENSKA. Jag hatar dig !!! >:( >:( >:(

Du är krokade !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet  4 maj 2020 kl. 19:50:49
Nya Timon och pumba var JÄTTE BRA PÅ SVENSKA. Jag hatar dig !!! >:( >:( >:(

Du är krokade !
Gör mig och andra som utrycker sina åsikter en tjänst och sluta med att säga såna här saker. Det börjar verkligen bli irriterande.

gstone

JAG KAN TA MINSET TIO REMAKES TILL !!!! :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

JUST BRING IT ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet  4 maj 2020 kl. 20:00:17
JAG KAN TA MINSET TIO REMAKES TILL !!!! :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

JUST BRING IT ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
I'm not bringing it on because there is no fight, I just have different opinions compared to you. Treat others the way you want to be treated, your childish behaviour of calling others dumb and telling them to get of this website is quite annoying. Not to mention the fact that to an extend you can not even take others opinion into consideration you just disagree by calling them all dumb. On this website we respect others opinion and you should do the same without being rude.

Sabelöga

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  4 maj 2020 kl. 20:03:13
I'm not bringing it on because there is no fight, I just have different opinions compared to you. Treat others the way you want to be treated, your childish behaviour of calling others dumb and telling them to get of this website is quite annoying. Not to mention the fact that to an extend you can not even take others opinion into consideration you just disagree by calling them all dumb. On this website we respect others opinion and you should do the same without being rude.
? Va i? Va kom de ifrån?
Houba !



Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 maj 2020 kl. 21:31:44
Jag tror han menar engelskan
Ok, jag skrev på engelska för att jag kunde inte stava visa ord för att jag har glömt hur man stavar dom.