Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Charlie Elvegård 1943-2018

Startat av E, 16 juli 2018 kl. 15:27:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 21 december 2018 kl. 00:39:19
Vad sägs om Janne Åström?
Nej men jag finner ju lite att kanske Dick Eriksson eller kanske Peter Sjöquist skulle kunna passa bra. Eller varför inte Håkan Mohede då ju ändå hans nära kollega Olli Markenros har ju spelat Puh.  ;D

Fast jag tycker inte att Olli Markenros passade något vidare som Puh alls trots att jag är delvis uppväxt med honom och Jan Jönsson är inte heller vidare lyckad, så jag tycker att Christian Hedlund kan få ta över Puh istället, nu när Guy De La Berg sorgligt nog är borta ifrån oss...

I vilket fall som helst, jag är tveksam till Jan Åström och Håkan Mohede, men tror att möjligen Dick Eriksson kan fungera, även om jag fortfarande tror mer på Andreas Nilsson som ersättare...

Disneyfantasten

Citat från: Anders skrivet 26 juli 2018 kl. 05:27:17
Nej vad tråkigt! Jag ser att han har varit död sedan maj. Hur kommer det sig att jag får reda på det först nu?

Min bästa gissning är såhär;

Efter Charlies död så var hans nära och kära så ledsna över det att de var så upptagna med att sörja honom, men när filmen Christoffer Robin & Nalle Puh skulle rollbesättas och dubbningsstudion skulle kontakta Charlie så fick de veta detta och då bestämde de sig 2018-07-16 att meddela att han var död så att alla dubbningsfansen skulle vara förberedda med att risken fanns att Kanin sannolikt skulle få en ny röst i den kommande filmen...

(det är synd att både Kanins och Nalle Puhs nya röster är totalt misslyckade, båda är i behov av nya röster)

Disneyfantasten

Jag kom på en sak som jag skulle ha sagt om Charlie Elvegård för längesedan; hälsa Guy De La Berg (Nalle Puh) där uppe i himlen...