Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Jan Långbens Olympiska spel

Startat av gstone, 23 februari 2024 kl. 21:54:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

BPS

Citat från: gstone skrivet 23 februari 2024 kl. 21:54:03Den finns på tradera i fall någon är intresserad av att köpa :)

https://www.tradera.com/item/302149/624480588/jan-langbens-olympiska-spel
Jag föredrar själv biovversionen, den har ju i alla fall en ramberättelse till skillnad från den senare VHS-utgåvan som bara är en kortfilmsamling. Mycket trevligt att en bra versionen dykt upp på Tradera. 

gstone

Citat från: BPS skrivet 23 februari 2024 kl. 22:07:45Jag föredrar själv biovversionen, den har ju i alla fall en ramberättelse till skillnad från den senare VHS-utgåvan som bara är en kortfilmsamling. Mycket trevligt att en bra versionen dykt upp på Tradera.
Jag har ju bra den snarlika Disneys sportfavoriter.

Eller hade i alla fall som barn.

Jag såg om den väldigt mycket minnes jag :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet 23 februari 2024 kl. 21:54:03Den finns på tradera i fall någon är intresserad av att köpa :)

https://www.tradera.com/item/302149/624480588/jan-langbens-olympiska-spel
Coolt. Ser ut vara en samlare som säljer lite ur sin samling. Så man får passa på då flera titlar inte sett dagens ljus på flera år!

gstone

Citat från: Jabberjaw skrivet 24 februari 2024 kl. 14:50:02Coolt. Ser ut vara en samlare som säljer lite ur sin samling. Så man får passa på då flera titlar inte sett dagens ljus på flera år!
Kan vara värt att köpa samtidigt är en del väldigt dyrt,

Misförstå mig inte sakerna är sällsynta så priserna är väldigt förståeliga, mem alla har inte så mycket pengar 💵 dom kan eller är villiga att spendera 🤑💰💸💲
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jonas9881

Citat från: Jabberjaw skrivet 24 februari 2024 kl. 14:50:02Coolt. Ser ut vara en samlare som säljer lite ur sin samling. Så man får passa på då flera titlar inte sett dagens ljus på flera år!
Är också jättesugen då detta är ovanligheter. Men vad ska jag med VHs till när jag ej har fungerande VHS-spelare ;D

Samlarobjekt kan det alltid vara i och för sig.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet 25 februari 2024 kl. 00:00:46Kan vara värt att köpa samtidigt är en del väldigt dyrt,

Misförstå mig inte sakerna är sällsynta så priserna är väldigt förståeliga, mem alla har inte så mycket pengar 💵 dom kan eller är villiga att spendera 🤑💰💸💲
Fördelarna är ju att man får tillbaka pengarna när du säljer filmen igen på Tradera. Så köper man den, digitaliserar och sen säljer igen så har du gått plus minus noll. :D