Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tv Serier

Startat av gstone, 9 juni 2021 kl. 22:36:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Vilka tv serier gillar ni ?

Själv gillar jag  Buffy the vampire slyaer ,bob,s burgers ,The Queen's Gambit, Frasier och Castlevania.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Community är väl min absoluta favorit. Därefter följer väl Parks and Recreation, It's Always Sunny In Philadelphia, What We Do In The Shadows, Grotesco, The Boys, Dirk Gentlys Holistiska Detektivbyrå och så vidare. Det finns en hel del serier jag gillar, men dessa är några av mina favoriter.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Jag ser mycket på TV-serier, och genom åren lär jag säkert ha följt minst 50 - 60 olika TV-serier regelbundet. Jag har därför svårt att avgöra vilka serier som är bättre av sådana som jag sett under olika tidsperioder, och har svårt att rangordna serier.

Men av de serier jag sett under det senaste halvåret är jag nog mest förtjust i The Handmaid's Tale (HBO Nordic), Den underjordiska järnvägen/The Underground Railroad (Amazon Prime Video) och Tidlös prinsessa/Find Me in Paris (SVT/C More). Jag tycker också om En hopplös häxa, som jag precis nu har börjat se (flertalet år efter resten av världen!) och Thunder in my Heart (Viaplay).

Och så ser jag förstås på varenda avsnitt av Grey's Anatomy, NCIS och NCIS Los Angeles, även om jag inte kan påstå att någondera är någon direkt favorit.

Ser man under en längre tidsperiod, så var jag väldigt förtjust i Buffy the Vampire Slayer, Dawson's Creek, Felicity, Halvvägs genom galaxen/Halfway Across the Galaxy and Turn Left, Pang i plugget/Saved by the Bell och California Dreams. Jag har inte sett någon av dem på ett antal år, så jag vet inte vad jag skulle tycka i dagens läge, men jag inbillar mig att alla dessa borde hålla ganska hög klass även med dagens mått mätt.

Och så har jag sett på nästan alla live-actionserier från Disney Channel, där de flesta har hållit en ganska hög klass. De jag varit mest förtjust i från Disney Channel är nog Soy Luna, Violetta, Penny på M.A.R.S., Disney 11/Once och K C hemlig agent.

MOA


Lilla My

Citat från: gstone skrivet  9 juni 2021 kl. 22:36:09
Vilka tv serier gillar ni ?

Själv gillar jag  Buffy the vampire slyaer ,bob,s burgers ,The Queen's Gambit, Frasier och Castlevania.

Star Trek.

Håller mig där då det är det enda jag ser på atm.

Robert Eriksson


Erika

Tittar knappt på tv-serier längre, med det sagt så händer det dock att jag kan titta på både gamla och nya tv-serier - det senaste halvåret har jag tittat på några julkalendrar, Ulme, Fantaghirò (alla fem miniserierna) och senaste omgången av De mystiska guldstäderna.   

MOA

Citat från: Erika skrivet 11 juni 2021 kl. 12:42:47
Tittar knappt på tv-serier längre, med det sagt så händer det dock att jag kan titta på både gamla och nya tv-serier - det senaste halvåret har jag tittat på några julkalendrar, Ulme, Fantaghirò (alla fem miniserierna) och senaste omgången av De mystiska guldstäderna.
Jag tittar bara på gamla serier

Rufus


gstone

Jag gillar Elena från Avalor jätte mycket !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Leif & Billy e så roliga & galna