Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Legenden Kirk Douglas! 😁🔥♥️

Startat av Elios, 6 februari 2020 kl. 09:38:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Vi nåddes idag av att Hollywood ikonen Kirk Douglas idag gick bort idag vid en ålder av 103 år. Kan inget annat säga att jag är oerhört tacksam och glad att vi under så lång tid fått ha en sådan hjälte i livet och en massa filmer som han här gjort. Spartacus, Ärans Väg, Hjältarna från Telemarken, Gunfight at the OK Corral för att bara nämna några är en dos av ett helt hav av filmer denna legendar här gjort.
Kommentera gärna här vilka minnen ni har av denna stjärna och legendar.  Mer än vila i frid! Stor ikon. Allt han har gjort kommer vi att minnas för evigt! 8)

jimstrom

 Har bara sett en film med Kirk Douglas, och det är John Milus fantastiska version av En världsomsegling under havet. Jag minns dock hans gästroll i Simpsons som den hemlöse Chester J. Lampwick den ursprungliga skaparen av Itchy & Scratchy. Vila i Frid.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

Jag sörjer honom INTE han våldtog  fyra skådespelerskor minst !!!!! >:(  >:(

Han var ett MONSTER ! >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  7 februari 2020 kl. 06:51:34
Jag sörjer honom INTE han våldtog  fyra skådespelerskor minst !!!!! >:(  >:(

Han var ett MONSTER ! >:( >:(

Var hittade du den informationen? Vill gärna se lite källor och källkritik när det gäller just sånt här
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Jag vill också veta mer om källor för det påståendet (och pålitliga sådana) när det gäller så allvarliga anklagelser.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

#7
Citat från: gstone skrivet  7 februari 2020 kl. 12:54:56
Här tre artiklar om våldtäkten han begick SEXTÅNÅRIGA Nataile Wood !!

https://thelifeandtimesofhollywood.com/twitter-calls-out-globes-for-honoring-101-year-old-kirk-douglas-accused-of-raping-16-year-old-natalie-wood/



https://www.distractify.com/p/kirk-douglas-natalie-wood-assault

https://www.google.se/amp/s/www.firstpost.com/entertainment/golden-globes-2018-after-rape-accused-kirk-douglas-standing-ovation-twitter-loses-its-collective-calm-4294539.html/amp


Det var  hemskt ! >:(

Wood var INTE ÄNS MYNDIG FÖR I HELEVTE !!!!

HUR KAN MAN GÖRA NÅGOT SÅ FRUKTANSVÄRT !!!??


Dessa källor verkar inte särskilt stora, men twitteruppläggen de använt verkar ju genuina. Källorna nämner dessutom inte att det är sant att han våldtagit någon, det står "anklagad för" och "ryktas", men inte vem som anklagat honom för våldtäkt eller vem som först startat ryktet. Det verkar inte heller finnas några bevis eller vittnen av något slag. Letar man lite mer hittar man sidor som i samband med den ryktade våldtäkten nämner en "shady gossip blog", en skum skvallerblogg.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lyckan

De filmer jag sett med Kirk är Ärans väg och Spartacus, men det är ju för att jag älskar Kubrik. Tycker att Kirk överspelar lite men annars helt ok som skådespelare.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 februari 2020 kl. 13:11:11
Dessa källor verkar inte särskilt stora, men twitteruppläggen de använt verkar ju genuina. Källorna nämner dessutom inte att det är sant att han våldtagit någon, det står "anklagad för" och "ryktas", men inte vem som anklagat honom för våldtäkt eller vem som först startat ryktet. Det verkar inte heller finnas några bevis eller vittnen av något slag. Letar man lite mer hittar man sidor som i samband med den ryktade våldtäkten nämner en "shady gossip blog", en skum skvallerblogg.

Jag följer en del personer på Twitter som hatar honom rätt mycket i alla fall.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

#10
Citat från: gstone skrivet  7 februari 2020 kl. 14:41:36
Jag följer en del personer på Twitter som hatar honom rätt mycket i alla fall.

Twitter är långt ifrån en bra källa när det gäller sånt här, så fort det kommer några som helst misstankar mot något så delar de på Twitter upp sig i lägren "för" och "emot". Sen måste jag fråga, vilka följer du på Twitter?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 februari 2020 kl. 15:28:32
Twitter är långt ifrån en bra källa när det gäller sånt här, så fort det kommer några som helst misstankar mot något så delar de på Twitter upp sig i lägren "för" och "emot". Sen måste jag fråga, vilka följer du på Twitter?

BRA MÄNNISKOR !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats


Elios