Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Ingen Svara på vissa inlägg jag skriver 🙁

Fast dom är menade som frågor.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 februari 2024 kl. 23:58:49Ingen Svara på vissa inlägg jag skriver 🙁

Fast dom är menade som frågor.
Om det är frågor är det ju risk att ingen har svaren och därför inte svarar.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 februari 2024 kl. 00:04:22Om det är frågor är det ju risk att ingen har svaren och därför inte svarar.
Jag kanske var otrevlig som gnälleldr 😰😥
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 11 februari 2024 kl. 00:12:50Jag kanske var otrevlig som gnälleldr 😰😥
Om det är den specifika frågan du menar om credits så har ju Daniel inte ens varit inne på forumet sen du frågade...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 februari 2024 kl. 00:15:31Om det är den specifika frågan du menar om credits så har ju Daniel inte ens varit inne på forumet sen du frågade...
Jag är otrevlig  :'(
Förlåt för att jag är så jobbig :-[

Jag har bara många frågor om teater industrien i Malmö  :(
Jag nyligen köpte några gamla teaterprogram :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Vill slå ihjäl en kärring som lurade mig att swisha 3000 kr för en Ipad
DEN DUMMA KÄRRINGEN!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 15 februari 2024 kl. 17:43:24Vill slå ihjäl en kärring som lurade mig att swisha 3000 kr för en Ipad
DEN DUMMA KÄRRINGEN!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Tråkigt att höra, du har råkat ut för ett bedrägeri.

Får man hur fråga hur bakgrunden till det som har skett ser ut?
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 15 februari 2024 kl. 17:43:24Vill slå ihjäl en kärring som lurade mig att swisha 3000 kr för en Ipad
DEN DUMMA KÄRRINGEN!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Det var verkligen urtrist att höra, det är aldrig kul att bli lurad, i synnerhet inte på pengar eller mat, och personer som vill lura folk på pengar och mat är minsann inga trevliga typer...

Elios

Citat från: MOA skrivet 15 februari 2024 kl. 17:43:24Vill slå ihjäl en kärring som lurade mig att swisha 3000 kr för en Ipad
DEN DUMMA KÄRRINGEN!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Swishade du då? Isåfall får du polisanmäla det.  ??? :( :o

MOA

Citat från: Elios skrivet 15 februari 2024 kl. 18:02:58Swishade du då? Isåfall får du polisanmäla det.  ??? :( :o
Ja polisen får reda ut det där, en kompis fick sitt Snapchat konto hackat & då skrev kärringen det till mig. Hade hon befunnit sig i närheten hade jag slått ihjäl henne

BPS

Citat från: MOA skrivet 15 februari 2024 kl. 18:18:21Ja polisen får reda ut det där, en kompis fick sitt Snapchat konto hackat & då skrev kärringen det till mig. Hade hon befunnit sig i närheten hade jag slått ihjäl henne
Så du har betalat 3000 kr till en kvinna bara sådär som du inte känner?

MOA

Citat från: BPS skrivet 15 februari 2024 kl. 18:28:44Så du har betalat 3000 kr till en kvinna bara sådär som du inte känner?
Ja, fruktansvärda bedragare >:(

Elios

Citat från: MOA skrivet 15 februari 2024 kl. 18:18:21Ja polisen får reda ut det där, en kompis fick sitt Snapchat konto hackat & då skrev kärringen det till mig. Hade hon befunnit sig i närheten hade jag slått ihjäl henne
Nu hängde jag inte riktigt med. Var det kärringen som hackade snapchaten eller hur gick det egentligen till? Om hon hackade och hotade hon då med att om du inte swishar mig 3000 kr så får ni aldrig tillbaka det men ni får en Ipad? 

MOA

Citat från: Elios skrivet 15 februari 2024 kl. 20:22:55Nu hängde jag inte riktigt med. Var det kärringen som hackade snapchaten eller hur gick det egentligen till? Om hon hackade och hotade hon då med att om du inte swishar mig 3000 kr så får ni aldrig tillbaka det men ni får en Ipad?
Nä inget hot men hon skrev namn & nummer som jag gick på!