Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Musses Jul i Ankeborg  (läst 166 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 13 811
  • Kön: Man
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
Musses Jul i Ankeborg
« skrivet: 14 augusti 2021 kl. 21:03:03 »
Någon mer än jag som tycker det var en idiotisk idé av Disney att ge Max en ny flickvän (Mona) i denna film istället för att behålla Roxanne precis som i tidigare sammanhang? Varför gjorde Disney såhär egentligen...? (jag föredrar absolut att para ihop Max med Roxanne så därför gillar jag inte sen här karaktären)

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 11 108
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
SV: Musses Jul i Ankeborg
« Svar #1 skrivet: 14 augusti 2021 kl. 21:06:16 »
Någon mer än jag som tycker det var en idiotisk idé av Disney att ge Max en ny flickvän (Mona) i denna film istället för att behålla Roxanne precis som i tidigare sammanhang? Varför gjorde Disney såhär egentligen...? (jag föredrar absolut att para ihop Max med Roxanne så därför gillar jag inte sen här karaktären)

På engelska har dom till och med sa röst !!!

Utloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 9 366
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 14 augusti 2021 kl. 21:07:33 »
Det skulle vara Roxanne i början men Disney hade problem med att animera hennes hår. Dock så vet vi ju att Max och Roxanne är tillsammans i andra sammanhang till exempel i Hos Musse och nya DuckTales.
Nu delar vi på oss!

Inloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 13 811
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 14 augusti 2021 kl. 21:10:19 »
Det skulle vara Roxanne i början men Disney hade problem med att animera hennes hår. Dock så vet vi ju att Max och Roxanne är tillsammans i andra sammanhang till exempel i Hos Musse och nya DuckTales.

Ja, att hon är med i Hos Musse det vet jag men det var ju INNAN denna film existerade!

Hur kunde Disney ha problem att animerade hennes hår? (jag antar att du åsyftar att det var datoranimationen)

Jag kan iallafall inte tänka mig att det ska vara så svårt, trots allt är ju Rapunzels hår ännu svårare att animera så långt som det är så nog borde det inte vara några problem att animera Roxannes hår...

Utloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 9 366
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 14 augusti 2021 kl. 21:12:17 »
Ja, att hon är med i Hos Musse det vet jag men det var ju INNAN denna film existerade!

Hur kunde Disney ha problem att animerade hennes hår? (jag antar att du åsyftar att det var datoranimationen)

Jag kan iallafall inte tänka mig att det ska vara så svårt, trots allt är ju Rapunzels hår ännu svårare att animera så långt som det är så nog borde det inte vara några problem att animera Roxannes hår...
Hår är faktiskt ganska komplicerat att animera och du måste ju också tänka på att det här var innan Disney riktigt hade koll på 3D animation.
Nu delar vi på oss!