Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hur hittade du Dubbningshemsidan?

Startat av TonyTonka, 6 juli 2013 kl. 03:29:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall


Adam

(Är 2 år sen, men whatever!)

Jag hittade Dubbningshemsidans Forum runt 2011, vill jag minnas, när jag spontant sökte info angående serien Kurage, den hariga hunden (som jag då älskade att följa). Det var först i juli 2018 som jag blev officiell medlem på forumet.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Lillefot

Bäst att ta chansen nu när tråden är färsk igen:

Jag hittade sidan runt 2008-2009, tack vare nyfiket google sökande. Sedan dess har jag både läst forumet under korta perioder under åren, samt använt sidan när jag velat kontrollera svenska röster till filmer och serier.

Det dröjde ända tills detta år innan jag bestämde mig för att bli fulländad medlem, och det kan vi tacka vår käraste Josefin för. Efter att hon lade upp flertalet originaldubbningar och jag fick chansen att få uppleva de för första gången, så blev jag verkligen taggad på att diskutera de och annat här. Och här står jag nu.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Skokaka

Ja du, det var länge sedan... Jag var nog ung då. Jag tror att det var tråden om "fula ord i Svenska dubbningar" där jag hittade sidan. Det var tider det. 8)

EDIT: Jo, jag hade inget konto då. Jag bara kollade runt.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 augusti 2022 kl. 18:08:46Ja du, det var länge sedan... Jag var nog ung då. Jag tror att det var tråden om "fula ord i Svenska dubbningar" där jag hittade sidan. Det var tider det. 8)

EDIT: Jo, jag hade inget konto då. Jag bara kollade runt.
Gjorde likadant under 2019