Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Youtube-kipp på arg brorsa

Startat av Lilla My, 18 september 2012 kl. 19:17:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Hej! Nu frågar jag här eftersom ni är så duktiga på att hitta saker;

Mellan 2006-2008 såg jag ett par klipp från en Youtube användare som lade upp klipp på sin bror där han fick utbrott. Bland annat då han och hans kompis klättrade upp på taket och brodern blev skitsur. Dem hette något i stil med "brossan sur" eller "brorsan arg". Jag och mina syskon har sådan humor så vi tycker det är skitkul, men nu hittar jag dem inte igen. Dem kan mycket väl ha tagits bort från Youtube, men jag hittar liksom ingen fakta om dem whatsoever, och dem var rätt poppis när dem lades ut.

Någon som känner igen dem? Minns även att brodern konstant skrek "gå neeer därifrååånöh!" konstant på samma taket-film.

Elios

Känner också igen att jag sett den. Men minns ej riktigt vilken det var eller vad klippet nu hette?

MOA


Lilla My

Citat från: Elios skrivet 24 oktober 2021 kl. 06:12:06
Känner också igen att jag sett den. Men minns ej riktigt vilken det var eller vad klippet nu hette?

De hette så, "brossan sur 1" och så vidare. Finns inte på Youtube men fanns på diverse andra sidor förut när flash fortfarande var aktivt. Hittade dem igen runt 2016 på en hemsida men den hemsidan är dessvärre nedlagd sedan några år tillbaka.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 24 oktober 2021 kl. 21:36:08
De hette så, "brossan sur 1" och så vidare. Finns inte på Youtube men fanns på diverse andra sidor förut när flash fortfarande var aktivt. Hittade dem igen runt 2016 på en hemsida men den hemsidan är dessvärre nedlagd sedan några år tillbaka.
Så man kan säga att denna video e Lost Media?