Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

SVT (Sveriges Television)

Startat av Henrik Karlsson, 24 juni 2020 kl. 18:06:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Henrik Karlsson


Scoobydoofan1


Simon Axelsson

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 24 juni 2020 kl. 18:06:21
Gillar ni SVT?

Jo, de har ju rätt bra serier. Bäst i Test, Svenska Nyheter, osv. De visar ju ganska bra filmer då och då också och har inte samma jobbiga reklamavbrott som TV4. SVT och TV4 ligger väl lika enligt mig, båda har bra innehåll, men SVT har ju, som sagt, ingen reklam.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats



Sabelöga

Personligen gillar jag SVT någorlunda. Dom har bra deckare och vissa andra humorprogram.
Houba !

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 24 juni 2020 kl. 21:38:00
TV var bättre förr
Du är inte så gammal så hur vet du hur det var förr

Lilla My


Anders M Olsson


Erika


MOA


Goliat

Ibland har de serier som är okej som Jordskott, midnattssol och Äkta människor. Så ibland får de till något bra. Men det är med långa mellanrum. Vet inte om just TVn men SVTplay visar de ju Gumballs Fantastiska Värld ibland på och Yakari som jag gillade. :)

Fraggery

Kollar inte på TV så mycket, men SVT är helt ok på allt förutom Barnprogrammen. Minns när man var liten och Kollade, upplevde då att det fanns mycket mer att titta på. Jag är född sent 90-tal.

Lillefot

De är helt okej, men numera brukar jag bara titta på deras kanaler för nyheterna, På spåret och några av deras dokumentärer, då och då under besök hos Mormor.

Det ska tilläggas att jag tittat väldigt lite på TV de senaste åren. Föredrar streaming då man själv kan välja vad man vill se, istället för att vänta på en specifik tid.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 15 juni 2022 kl. 14:32:15
De är helt okej, men numera brukar jag bara titta på deras kanaler för nyheterna, På spåret och några av deras dokumentärer, då och då under besök hos Mormor.

Det ska tilläggas att jag tittat väldigt lite på TV de senaste åren. Föredrar streaming då man själv kan välja vad man vill se, istället för att vänta på en specifik tid.
Om man måste vänta till halv 8 för & se Rapport e de lättare & streama