Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Robin Williams (1951-2014)

Startat av JRL, 12 augusti 2014 kl. 02:45:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

JRL

Det här är så hemskt att jag knappt finner ord för det. Vila i frid  :'(

TonyTonka

Vila i frid. Kommer alltid att vara anden för mig.  :'(
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Förstår ingenting. Jag blev rent chockad av att sätta igång IMDB-appen och så ser jag vad det står om Robin Williams.
Tänkte kolla på Good Morning Vietnam ikväll för att komma ihåg hur stor han verkligen var  :)   R.I.P. :'( :'( :'( :'(

jimstrom

Höll på att sätta kaffet i halsen när jag läste det. Världen har idag blivit lite tråkigare, Jag kommer komma ihåg Williams för sina energiska karaktärer, och förmåga att nästan alltid stjäla showen.


Mina favoritfilmer med Robin Williams:


Hook
Death to Smoochy
One Hour Photo
Jumanjii
Natt på Museét
Jack
Välkommen Mrs. Doubtfire
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Erika


Lilla My


Daniel Hofverberg

Det är onekligen väldigt tragiskt och oväntat. Vila i frid.

Robin Williams har dock aldrig tillhört någon av mina favoriter; framförallt på grund av hans (i mina ögon) ojämna nivå på skådespelarprestationerna - alltifrån lysande insatser till groteska överspel...

ddubbning

Mycket tragiskt!  En mycket talangfull skådespelare och komiker har lämnat oss alldeles för tidigt. Vila i frid.

Igthorn

Fruktansvärt tragiskt att världen ska förlora en sådan härlig komiker.

Vila i frid!