Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Söker animerade serier

Startat av Samlaren, 23 februari 2020 kl. 11:01:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Samlaren

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 mars 2020 kl. 17:28:52
jag trodde att man kan göra helt nya serier som är animerade så det kunde blir en ny inspiration till en ny serie där disney prinsessorna blev djur i djurvärlden med talande djur.

Men det hör inte till ämnet. Det här ämnet handlar om att jag söker serier. Inte om ideer till serier som man vill ha.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 mars 2020 kl. 17:28:52
jag trodde att man kan göra helt nya serier som är animerade så det kunde blir en ny inspiration till en ny serie där disney prinsessorna blev djur i djurvärlden med talande djur.

SLUTA posta relevanta saker ! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2020 kl. 18:25:09
SLUTA posta relevanta saker ! >:(
Kan inte ni bara flytta inlägget på den personen till ett nytt ämne om det inte har med det här ämnet att göra?

Samlaren

Efter jag har kollat på säsong 3 avsnittet på Jetsons så verkar introt ha en dubb medan avsnittet har en annan.

Scoobydoofan1

Citat från: Samlaren skrivet 20 mars 2020 kl. 19:13:33
Efter jag har kollat på säsong 3 avsnittet på Jetsons så verkar introt ha en dubb medan avsnittet har en annan.
Ok, vilken dubb är det?

Samlaren

#20
det är väöll Eurotroll tror jag som visades i början på Cartoon Network för den inspoelningen måste vara från början av 2000talet typ 2000-2001. Jag kommer ju ihåg att CN visade väldig mycket Jetsons och inte bara samma säsong som Boomerang bara visade säsong 2. Tror att de visade hela säsong 3 med dub på CN. Så om jag inte misstar mig så visade CN säsong 1-3 under 1999-2006(5) eller något efter 2007+ så började den kanelen falla.

Serier som de slutade ganska snabbt med Är Yogi Björn som de väll visade mellan 1999 - 2002 eller något

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 mars 2020 kl. 17:28:52
jag trodde att man kan göra helt nya serier som är animerade så det kunde blir en ny inspiration till en ny serie där disney prinsessorna blev djur i djurvärlden med talande djur.

ORELEVANT ! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

du sårade verkligen mina känslor och vilken tur att du fick coronaviruset så nu kan du inte stoppa mig från att skriva ner mina hopp och lycka din besserwisser. :'( >:(

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats


Lilla My


Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Samlaren

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 mars 2020 kl. 19:36:41
Är kontot ett troll?

Nej sorgligt nog inte.

Till Clara, du kan lätt skapa en egen tråd istället för att skämma ut dig och skriva det som inte hör till trådens ämne. Och till er som stör er på henne och gör narr av henne som du Lilla My lägg av med det också, alla är vi olika och förstår saker olika. Jag är själv funktionsnedsatt (Eller har en funktionsvarriation)  På pappret så har jag Autism men tror mer på ADD eller ADHD. 

Jag kan gå in och skriva min historia mer har bland annat varit politisk insatt m.m

Men Clara läs trådens ämne en extra gång och klicka dig inte bara in på tråden och skriv det som du tänker på.

Hoppas att jag inte gick för hårt åt någon här.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 22 mars 2020 kl. 18:51:52
du sårade verkligen mina känslor och vilken tur att du fick coronaviruset så nu kan du inte stoppa mig från att skriva ner mina hopp och lycka din besserwisser. :'( >:(

Jag har inte Corona och du är en idiot ! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: Samlaren skrivet 22 mars 2020 kl. 19:54:22
Till Clara, du kan lätt skapa en egen tråd istället för att skämma ut dig och skriva det som inte hör till trådens ämne. Och till er som stör er på henne och gör narr av henne som du Lilla My lägg av med det också, alla är vi olika och förstår saker olika. Jag är själv funktionsnedsatt (Eller har en funktionsvarriation)  På pappret så har jag Autism men tror mer på ADD eller ADHD. 
Jag håller med fullständigt, själv har jag Asperger och ADHD

Hoppas att Lilla My och dom andra slutar när dom läser det du skrev