Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

AoStH vs SatAM

Startat av Mathilda Gustafsson, 15 oktober 2023 kl. 20:17:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

AoStH vs SatAM

AoStH
5 (71.4%)
SatAM
2 (28.6%)

Antal personer som röstat: 7

Mathilda Gustafsson


Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 15 oktober 2023 kl. 20:17:24Vad tycker ni?
Sonic the Hedgehog, den är på ett sätt mer "vuxen" än AoStH...

Lillefot

Båda är bra på sina sätt, men jag tycker mer om hur knasig AoStH kan vara.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Skokaka

AoStH, nog för att den andra är lite mörk (inte direkt dålig på något sätt, dock) och jag föredrar hur komisk AoStH är, även om en del avsnitt är lite för... Knasiga, men med hjälp av alla memes och de flesta avsnitt så är det denna för mig.


Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 15 oktober 2023 kl. 21:09:25Vad e de?
AoStH = Adventures of Sonic the Hedgehog

SatAM = Sonic the Hedgehog (Saturday-morning cartoon)

MOA

Men detta e ju gjort för mig!AOSTH all the way,en av anledningarna till att jag älskar Hasse,programmet e så bra & roligt & hur kan man glömma alla memes som Dr Robotnik skapade?Johan Hedenbergs bästa roll,han e otrolig!Jag kommer alltid älska AOSTH och huvudrollen e ju Hasses bästa roll,detta e nåt av de bästa som finns

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 15 oktober 2023 kl. 21:34:03Johan Hedenbergs bästa roll,han e otrolig!Jag kommer alltid älska AOSTH och huvudrollen e ju Hasses bästa roll,detta e nåt av de bästa som finns
Hasse och Johan spelar ju dock samma roller i SatAM också.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 oktober 2023 kl. 10:08:55Hasse och Johan spelar ju dock samma roller i SatAM också.
Ja men jag har aldrig brytt mig om SatAM,min kärlek för Hasse som Sonic kommer från AOSTH

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 oktober 2023 kl. 10:08:55Hasse och Johan spelar ju dock samma roller i SatAM också.
intressant för Robotnik har olika röster i origial versionerna.

men Johans insatser skiljer sig väl?

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 24 mars 2024 kl. 00:36:26intressant för Robotnik har olika röster i origial versionerna.

men Johans insatser skiljer sig väl?
Jim Cummings spelade faktiskt Robotnik i piloten av AOSTH men skulle tro att Johan låter mer mörk som SatAM Robotnik