Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

När är ni födda

Startat av gstone, 27 november 2021 kl. 21:37:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

När är ni föda ?

2000-talet
4 (16.7%)
90-talet
12 (50%)
80-talet
6 (25%)
70-talet
1 (4.2%)
60-talet
0 (0%)
50-talet
0 (0%)
40-talet eller före
0 (0%)
Aldrig
1 (4.2%)
2010-talet
0 (0%)

Antal personer som röstat: 24

gstone

Vilken årtionde är ni födda  ?

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall


Disneyfantasten


RC

2000-talet, mitten av det första årtiondet.

MOA

Jag e sann 2000-Talist
Född i mitten av decenniet
04
Ett riktigt bra födelseår

Jabberjaw

1990-tal. Men hade gärna blivit född ~1985 just för att få med hela TV3 uppstarten som barn istället för se allt nu i efterhand.  :)

Tycker mycket bra gjordes mellan 1980-2000 nämligen.

MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet 28 november 2021 kl. 00:30:37
1990-tal. Men hade gärna blivit född ~1985 just för att få med hela TV3 uppstarten som barn istället för se allt nu i efterhand.  :)

Tycker mycket bra gjordes mellan 1980-2000 nämligen.
Vill också va född på 90-Talet


Anders

Född 1986. Jag har litet blandade känslor för min ålder. När jag ser gamla videor från 70-talet tycker jag att de ser mysiga ut och önskar litet att jag hade upplevt den tiden. Samtidigt önskar jag att jag var yngre.  ;D
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

TonyTonka

Jag är född på 90-talet, saknar det tidiga 00-talet ibland. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 29 november 2021 kl. 13:19:25
Jag är född på 90-talet, saknar det tidiga 00-talet ibland. ^^

Du menar det tidiga 2000-talet?

MOA


Adam

Jag har ju i och för sig redan röstat, och gett lite klara tecken på tidigare ämnessidor, så jag behöver väl kanske inte skriva egentligen, men för er som fortfarande är nyfikna så är jag också född på 90-talet, nämligen år 1998 (personliga off-topic ord: vilket tråkigt nog är ett av de sämsta åren från det decenniet, framförallt inom populärkulturen, då det allra mesta som kom det året var skit, från både filmer till musikalbum osv).
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

MOA

Citat från: Adam skrivet 29 november 2021 kl. 17:34:48
Jag har ju i och för sig redan röstat, och gett lite klara tecken på tidigare ämnessidor, så jag behöver väl kanske inte skriva egentligen, men för er som fortfarande är nyfikna så är jag också född på 90-talet, nämligen år 1998 (personliga off-topic ord: vilket tråkigt nog är ett av de sämsta åren från det decenniet, framförallt inom populärkulturen, då det allra mesta som kom det året var skit, från både filmer till musikalbum osv).
De fanns också mycket skit under 2010-Talet

Goliat

Tänkte på en sak. I äldre böcker kan 20-talet eller 10-talet nämnas, oftast efter 30-talet. Vi säger ju oftast 90-talet m.m. och syftar då på 1990 och inget annat. Undrar om det blir så om 10 år att vi säger 20-talet igen fast syftar på 2020?

Vad tror ni?