Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Montefjanton Creation

Startat av moviefan, 30 september 2018 kl. 20:24:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Vad tycker ni om deras andra Youtube-serier som Felix Recenspelar, Basses Rätt i Skafferiet, Mystikhörnan och Midnatts Lets Play

Lilla My

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 23 december 2018 kl. 14:36:52
Vad tycker ni om deras andra Youtube-serier som Felix Recenspelar, Basses Rätt i Skafferiet, Mystikhörnan och Midnatts Lets Play

Midnatts Let's Play har varit en av mina "go to"-spellistor när jag behöver sova, konstigt nog. Älskar de videorna och kan typ alla utantill, haha. Älskar BRIS också, ganska genius i sig.

Mystikhörnan är fruktansvärt välarbetad och det älskar jag den för, sedan älskar jag ju karaktärerna och humorn såklart.

Recenspelar är det jag sett minst av, men har nog att göra med det faktum att jag gillar mera när grabbarna är sig själva än när de ska spela en karaktär. Felix arga recension-karaktär i all ära men jag föredrar Midnatts Let's Play och Första Intrycket any day of the week  :P

TonyTonka

Såg just att Willie i Psykakuten (en annan youtube-kanal som ofta är med i MonteFjantons videor) tydligen dog förra året, endast 27 år gammal. Vila i frid!  :'(
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Alexander

Citat från: TonyTonka skrivet 20 januari 2019 kl. 19:22:50
Såg just att Willie i Psykakuten (en annan youtube-kanal som ofta är med i MonteFjantons videor) tydligen dog förra året, endast 27 år gammal. Vila i frid!  :'(

Var såg du det?

TonyTonka

Citat från: Alexander skrivet 20 januari 2019 kl. 19:26:42
Var såg du det?

De laddade upp en video på deras youtube-kanal idag, där det stod att Willie dog förra året pga sjukdom, som en hyllningsvideo.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Alexander

Citat från: TonyTonka skrivet 20 januari 2019 kl. 19:28:35
De laddade upp en video på deras youtube-kanal idag, där det stod att Willie dog förra året pga sjukdom, som en hyllningsvideo.

Tack.

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 20 januari 2019 kl. 19:28:35
De laddade upp en video på deras youtube-kanal idag, där det stod att Willie dog förra året pga sjukdom, som en hyllningsvideo.

Vaa? Det hade jag missat helt. Vad hände?  :'(

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 20 januari 2019 kl. 19:48:53
Vaa? Det hade jag missat helt. Vad hände?  :'(

Enligt videon var det en sjukdom, men av respekt för hans familj har de valt att inte gå ut med vilken.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 20 januari 2019 kl. 19:53:41
Enligt videon var det en sjukdom, men av respekt för hans familj har de valt att inte gå ut med vilken.

Jävligt tråkigt. Såg videon. Tragiskt. Men dem ska ändå fortsätta på yt?  :)

Adam

Har också alltid funnit dem hysteriskt roliga, fast på senare tid har jag tyvärr börjat växa ifrån dem lite, tillsammans med Nostalgia Critic och andra liknande recensenter på YouTube. Eller så behövde jag bara ett break helt enkelt.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

E

Såg ni deras senaste recension av Klassen :D Väldigt rolig rap-låt som Felix sjöng i slutet ;D

Sabelöga

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 mars 2019 kl. 15:28:20
Såg ni deras senaste recension av Klassen :D Väldigt rolig rap-låt som Felix sjöng i slutet ;D
Såg den, diggade den.


https://www.youtube.com/watch?v=Vj_oY6bdQ90

För alla som vill avnjuta.
Houba !

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 24 mars 2019 kl. 09:25:28
Såg ni att SVT har blockerat deras båda Klassen-recensioner och även första intrycket trots att dom går under fair use >:( >:( >:(

Trist. Dem har iallafall inte gjort något med julkalendrarna.

gstone

Jag tror inte Felix kommer dubba. Om du ska kritisera filmer kan du inte vara med i filmer.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 24 mars 2019 kl. 12:04:10
Jag tror inte Felix kommer dubba. Om du ska kritisera filmer kan du inte vara med i filmer.

Han gör ju det med glimten i ögat.   ;D