Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Green Eggs and Ham

Startat av gstone, 11 mars 2022 kl. 17:16:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Den åtonde april kommer det en andra säsong av Green Eggs and Ham.

Michael Douglas, Adam DeVine, Jillian Bell, Ilana Glazer, Diane Keaton, Darren Criss, Patricia Clarkson, Rita Moreno,Keegan-Michael Key,Gwendoline Christie, kocken José Andrés ochHéctor Elizondo kommer göra röster i serien.'

Jag ser jättemycket framemot den !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet 11 mars 2022 kl. 17:16:05
Den åtonde april kommer det en andra säsong av Green Eggs and Ham.

Kommer var? Inte för att jag själv bryr mig, men det kanske finns andra som vill se serien och vill veta var den visas.

Steffan Rudvall

Citat från: Anders M Olsson skrivet 11 mars 2022 kl. 17:43:56
Kommer var? Inte för att jag själv bryr mig, men det kanske finns andra som vill se serien och vill veta var den visas.
Netflix.

gstone

Credits til säsopng 2 är högst bristfaälliga.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tror att Jennie Jahns :( spelar Dookess och  Cecilia Wrangel Schough  gör röst åt Marilyn Blouse.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Adam Fietz är nog röst åt Dooka.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 april 2022 kl. 22:16:38
Credits til säsopng 2 är högst bristfaälliga.
Ja, tyvärr är ju dubbcreditsen för säsong 2 av Gröna ägg och skinka sämre än dem för säsong 1. Till den första säsongen var det ju väldigt utförliga credits, med varenda rollfigur som medverkar och en unik lista för varje avsnitt. Men i säsong 2 är det ju bara tre namngivna rollfigurer och resten under "Övriga röster"... :(

I och med att serien är dubbad av Iyuno-SDI Group kan man ju heller inte få fram mer utförliga uppgifter från dubbningsstudion, och Netflix brukar aldrig lämna ut uppgifter om dubbningar.

Dock får man i och för sig vara tacksam att det åtminstone står utsatt "Övriga röster", så att det mest troligt inte saknas någon skådespelare på listan - på en del Netflix-produktioner står det ju bara utsatt större rollfigurer och inte ett ord om övriga röster, och det är ju måttligt roligt...