Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

TV-SERIER SÖKES: Yu-Gi-Oh! GX

Startat av TBT_STR_QR, 7 januari 2018 kl. 10:46:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Alexandersberg skrivet  9 augusti 2021 kl. 17:49:31
Jag saknar de mesta avsnitt, skulle jättegärna ta del av avsnitten då jag kollade på gx när jag var liten. Skulle uppskatta svar jättemycket. Ifall du skulle kunna mejla mig på eller svara här!
Den här tråden har inte skrivits i ett tag nu.

TweakTM

Citat från: Otakingu skrivet 14 december 2020 kl. 21:39:42
Nej tyvärr, det är allt som finns!


Har du kvar alla avsnitt från första säsongen(Yu-Gi-Oh GX) och skulle du ha möjlighet isåfall att skicka dom till mig! Tack på förhand.

Scoobydoofan1

Citat från: TweakTM skrivet 23 januari 2022 kl. 14:43:19

Har du kvar alla avsnitt från första säsongen(Yu-Gi-Oh GX) och skulle du ha möjlighet isåfall att skicka dom till mig! Tack på förhand.
Dom finns på nätet.

TweakTM

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 januari 2022 kl. 18:34:26
Dom finns på nätet.

Kan ej hitta de svenskdubbade avsnitten, om dom finns får du jättegärna säga vart jag kan hitta dom:)

Scoobydoofan1

När det kommer till yu gi oh så är frågan hur många avsnitt blev dubbad till svenska? Frågan är också varför dom inte dubbade klart serien? Med tanken på att pokémon tar aldrig slut så borde dom ha dubbad färdig dom kvarstående avsnitten från serien.

Miikee

Tror bara dem dubbade säsong 1 och 2 av Yu-Gi-Oh, originalserien. Sedan är jag inte hundra men tror bara säsong 1 av Yu-Gi-Oh Gx dubbades i Sverige. 

Om jag förstått det rätt (och det inte dubbat nu i efterhand) så sändes inte sista säsongen (säsong 4) av GX i USA.

Om du vill ha tag i serien så dyker den upp på tradera titt som tätt med den svenska dubben.

Scoobydoofan1

Citat från: Miikee skrivet 20 september 2022 kl. 09:26:25Tror bara dem dubbade säsong 1 och 2 av Yu-Gi-Oh, originalserien. Sedan är jag inte hundra men tror bara säsong 1 av Yu-Gi-Oh Gx dubbades i Sverige.

Om jag förstått det rätt (och det inte dubbat nu i efterhand) så sändes inte sista säsongen (säsong 4) av GX i USA.

Om du vill ha tag i serien så dyker den upp på tradera titt som tätt med den svenska dubben.
Dom borde ha dubbat färdig serien, dom var ju halvvägs färdig med dubbningen.

Scoobydoofan1

#37
Hur svårt är det att få tag på Säsong 1 och Säsong 2 av Yu-Gi-Oh! och Yu-Gi-Oh! GX säsong 1 på dvd med svensk dubbning? Särskild när det gäller Yu-Gi-Oh Volym 16 från säsong 1?


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 15 oktober 2023 kl. 23:10:21Undrar om jag ska slå till ?
Varför inte. Alla av dom är sällsynta och svåra att få tag på. Inte bara det utan det är hela samlingen av GX Volymerna på DVD. Alla 16 Volymer.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 15 oktober 2023 kl. 23:10:51Varför inte. Alla av dom är sällsynta och svåra att få tag på. Inte bara det utan det är hela samlingen av GX Volymerna på DVD. Alla 16 Volymer.
Jag vet inte om mamma skulle bli missnöjd om jag köpte dom  :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 15 oktober 2023 kl. 23:15:09Jag vet inte om mamma skulle bli missnöjd om jag köpte dom  :-\
Förstår det. 

Scoobydoofan1

En fråga när det gäller DVD utgåvorna av Yu-Gi-Oh! och Yu-Gi-Oh! GX! har alla DVD utgåvor dubbningar från Norden? Frågar bara för att på kvarnvideo och andra hemsidor som har produktionsinformation on DVD utgåvorna att det bara är Svenska och Danska som ingår i DVD utgåvorna, Norska och Finska dubbningar verkar inte vara inkluderad i DVD utgåvorna eller så finns dom där men inte på baksidan av DVD fodralen. Är det nån som kan kolla up det här när det handlar om specifikationerna när det gäller DVD utgåvorna?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.