Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 29 maj 2021 kl. 22:42:17
Samma sak med Super Mario Bros 2 & Pelle Svanslös I Amerikatt

Jag vet inte om jag sett Super Mario Bros 2, men Pelle Svanslös i Amerikatt är tyvärr inte särskilt bra, förresten så skulle jag vilja säga att åtminstone i början av den filmen så tar Pelle examen och det är efter det som han drömmer och efter drömmen beger sig han och de andra katterna ut i skogen och leker kurragömma och där stöter de på ett hungrigt lodjur och så slutar filmen med att alla går hem till Uppsala...

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 maj 2021 kl. 22:45:58
Pelle Svanslös i Amerikatt är tyvärr inte särskilt bra

Håller INTE med - fantastisk film, speciellt om man är full. Den är hysterisk!

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 29 maj 2021 kl. 22:49:02
Håller INTE med - fantastisk film, speciellt om man är full. Den är hysterisk!

Förlåt men jag tyckte du sa förra året att du inte gillade den filmen?  ??? (Du sa "Amerikatt, absolut, den filmen hade klart lägre budget än den första, den är dock underhållande p.g.a. hur otroligt flippad den är")

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 maj 2021 kl. 22:52:16
Förlåt men jag tyckte du sa förra året att du inte gillade den filmen?  ??? (Du sa "Amerikatt, absolut, den filmen hade klart lägre budget än den första, den är dock underhållande p.g.a. hur otroligt flippad den är")
Vilket egentligen tyder på att hon tycker att den är underhållande.

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 maj 2021 kl. 22:52:16
Förlåt men jag tyckte du sa förra året att du inte gillade den filmen?  ??? (Du sa "Amerikatt, absolut, den filmen hade klart lägre budget än den första, den är dock underhållande p.g.a. hur otroligt flippad den är")

Står fortfarande fast vid det. Lägre budget och "flippad" betyder inte "dålig" ;)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 maj 2021 kl. 22:45:58
Jag vet inte om jag sett Super Mario Bros 2, men Pelle Svanslös i Amerikatt är tyvärr inte särskilt bra, förresten så skulle jag vilja säga att åtminstone i början av den filmen så tar Pelle examen och det är efter det som han drömmer och efter drömmen beger sig han och de andra katterna ut i skogen och leker kurragömma och där stöter de på ett hungrigt lodjur och så slutar filmen med att alla går hem till Uppsala...
Ja den e så sjukt weird

MOA

Ending screen

Steffan Rudvall

Vilken Disney fisk hälsar på i Vaiana.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 maj 2021 kl. 23:40:18
Vilken Disney fisk hälsar på i Vaiana.

Minns inte men skulle gissa någon från antingen Den Lilla Sjöjungfrun eller Hitta Nemo då det mig veterligen är de enda andra Disney-filmerna som handlar om havet...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 maj 2021 kl. 21:52:29
Jag har för mig att de med början från Pongo och de 101 dalmatinerna gjorde så att man kunde använda animatörernas skisser direkt det är därför det är lite kraftigare linjer än de tidigare filmerna.

Precis, i filmerna gjorda 1981-1988 är linjerna inte lika kraftiga om än fortfarande märkbara om man jämför med senare filmer...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 maj 2021 kl. 09:45:04
Minns inte men skulle gissa någon från antingen Den Lilla Sjöjungfrun eller Hitta Nemo då det mig veterligen är de enda andra Disney-filmerna som handlar om havet...
Det är en prinsessas bästa vän...

Disneyfantasten



TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 30 maj 2021 kl. 13:39:48
Linus på linjen?
Hon har ju redan fått svar på sin fråga för länge sedan....