Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Darkwing Duck

Startat av Beck, 22 september 2009 kl. 20:57:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

Det är dålig att fel creditlistan visa på omdubb. 

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 november 2022 kl. 11:49:49Bara och bara... Det är ju fortfarande 21 avsnitt för många, men dock ändå bättre.

Fast om vi utgår ifrån att det fortfarande är 58 stycken avsnitt där dubbningarna utförda på 1990-talet är orörda så är det följaktligen fortfarande mer än hälften av avsnitten därifrån som INTE dubbats om!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 november 2022 kl. 19:29:45Fast om vi utgår ifrån att det fortfarande är 58 stycken avsnitt där dubbningarna utförda på 1990-talet är orörda så är det följaktligen fortfarande mer än hälften av avsnitten därifrån som INTE dubbats om!
Ja, fast varje avsnitt borde ha en korrekt lista för just det avsnittets dubbning.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 november 2022 kl. 19:32:10Ja, fast varje avsnitt borde ha en korrekt lista för just det avsnittets dubbning.

Där håller jag utan tvekan med dig!

ph

Citat från: Goliat skrivet 17 november 2022 kl. 09:21:08Vad är "väldigt länge"? För jag har följt varje vecka alla nya avsnitt (plus en till här på forumet) så har mycket svårt att tro att det är från Disney+ du fått omdubben, den var försenad i mixningen därav den kom sent till Disney+.
Över 6 månader, tror jag snappade upp det från Disney+ i USA.

Goliat

Citat från: ph skrivet 17 november 2022 kl. 20:21:51Över 6 månader, tror jag snappade upp det från Disney+ i USA.
Fast så länge har väl inte alla funnits på D+? Var ju inte länge sedan de la upp de sista innan den lanserades i Sverige?

ph

Citat från: Goliat skrivet 17 november 2022 kl. 20:32:43Fast så länge har väl inte alla funnits på D+? Var ju inte länge sedan de la upp de sista innan den lanserades i Sverige?
‎Created: Tuesday, ‎10 May ‎2022, ‏‎17:02:06 

Då fick jag avsnittet på min burk, minns tyvärr inte från vart... Är 99% säker på Disney+ i USA, avsnittet är även markerat med [DSNP]

Hey Arnold på svenska

Min Lyckodag för tack av en trevlig ärlig person har jag fått tag på:
- Twitching Channels.
The Quiverwing Quack
Slaves to Fashion.
Something Fishy.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Goliat

Citat från: ph skrivet 17 november 2022 kl. 20:35:50‎Created: Tuesday, ‎10 May ‎2022, ‏‎17:02:06

Då fick jag avsnittet på min burk, minns tyvärr inte från vart... Är 99% säker på Disney+ i USA, avsnittet är även markerat med [DSNP]
Så länge har de inte funnits där så det är inte från Disney+ då.